عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
جشنواره وبلاگ نویسی دینی؛
دبیر جشنواره وبلاگ‌های دینی گفت: بیش از 1100 شرکت کننده از 30 استان در این دوره شرکت کردند و بیش از 1600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

عقیق: آیین اختتامیه جشنواره وبلاگ دینی امروز در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره وبلاگ دینی تبیان که در سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، دبیرجشنواره به ارائه گزارش جشنواره پرداخت.

مهندس کریمخانی با بیان اینکه تبیان در سال 80 در جهت رسیدن به اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی تاسیس یافت گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی و و تعامل بیشتر با نخبگان بومی از اهداف دیگر این موسسه بود که با متصل کردن سایت 50 مسجد به یک شبکه هماهنگ با عنوان "محراب" به یکی از این اهداف رسیدیم.

وی در ادامه به ارائه آماری از فعالیت های این مرکز در این مدت پرداخت و ابراز داشت: 10 موضوع کلان و بیش از 30 هزار مطلب در سایت تبیان وجود دارد و سایت‌های متفاوت دیگری همچون سایت اوقات فراغت، مجتمع فرهنگی نور، سایت کانون مداحان و شعرای آیینی و سایت جمعیت بانوان فرهیخته استان قم راه‌اندازی گردیده است.

کریمخانی درباره شبکه مساجد استان قم گفت: تجهیز بیش از 50 مسجد به رایانه و سایر لوازم مورد نیاز آن و پشتیبانی فنی رایانه ها از اقدامات سازمان تبلیغات استان قم بوده است.

دبیر جشنواره وبلاگ‌های دینی در ارتباط با آمار این جشنواره بیان داشت: فراخوان دومین جشنواره تبیان از  15 آبان تا 15 دی‌ماه در چهار رشته وبلاگ نویس، مقاله نویسی، عکس و پوستر در موضوعات نماز، حجاب، سبک زندگی و انقلاب اسلامی اعلام شد.

وی افزود: بیش از 1100 شرکت کننده از 30 استان در این دوره شرکت کردند و بیش از 1600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مهندس کریمخانی در پایان بیان داشت: جشنواره محراب در جهت تشویق و ترغیب مساجد به گسترش فعالیت در فضای مجازی و تقویت و توسعه محتواهای دینی و فرهنگی در فضای اینترنت براساس 27 آیتم محتوایی ویژه سایت های مساجد استان قم برگزار شد.

لازم به ذکر است سایت تبیان قم به آدرس: www.qido.ir  قابل دسترسی است.

 

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین