عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۵۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
مولودی خوانی حاج سعید حدادیان،حاج محمدرضا طاهری، سید مجید بنی فاطمه، سید مهدی میرداماد، سید محمد جوادی و کربلایی حسین طاهری در در مکتب الزهرا
خداوند به مومنین که روز جمعه را درک کنند این ویزگی را عطا می کند که گناهان آنها را محو می کند، حسنات آنها را به حرمت روز جمعه مضاعف و دو چندان می کند...

 میلاد امام حسن عسکری در مکتب الزهرا

عقیق: مراسم میلاد امام حسن عسکری در حیئت مکتب الزهرا با سخنرانی حجت الاسلام میرزامحمدی و مداحی حاج سعید حدادیان،حاج محمدرضا طاهری، حاج سید مجید بنی فاطمه، حاج سید مهدی میرداماد، حاج سید محمد جوادی و کربلایی حسین طاهری برگزار شد.


نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام میرزایی را بخوانید:

*پیامبر اکرم فرمودند: خداوند هرچیز را خلق کرد برای او سید و آقایی قرار داد، بشر را خلق کرد حضرت آدم علیه السلام را خلق کرد؛ انبیا را خلق کرد من شدم سید الانبیا و المرسلین، اوصیا را خلق کرد، امیرالمومنین شدند سید اوصیا، ماه ها را خلق کرد، ماه رمضان شد سید الشهور، روزها را خلق کرد روز جمعه شد سید الایام.

* نبی اکرم فرمودند: خداوند به مومنین که روز جمعه را درک کنند این ویزگی را عطا می کند که گناهان آنها را محو می کند، حسنات آنها را به حرمت روز جمعه مضاعف و دو چندان می کند، درجان آنها را بالا می برد، دعاهای آنها را اجابت می کند.

*برای اینکه به معرفت خداوند برسیم نخست باید به معرفت نسبت به ائمه برسیم، وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ این آیه یکی از فلسفه های خلقت جن و انس را به ما نشان می دهد، و بعد معصوم علیه السلام در روایاتی فرمودند که هدف از آفرینش شناخت خدا بوده است، کسی پرسید یابن رسول الله لعرفوا به چیست؟ معصوم علیه السلام فرمودند: معرفت الله معرفت امام زمان است.

*البته این بدان معنی نیست که خدا همان امام زمان است و امام زمان همان خدا، کسانی که چنین نسبت هایی به اهل بیت می دادند در نزد اهل بیت ملعون بودند، ولایت علی علیه السلام بقدری مشکل است که هر پیغمبری تحمل پذیرش آن را ندارد، اگر تا قیامت همه علما و صلحا جمع شوند و به فضایل امیرالمومنین بپردازند هنوز یک صدم فضایل شخصیت ایشان را نگفته اند.

*امام صادق فرمودند: توحید یک راه و یک مبدا بیشتر ندارد، هرکسی از راه دیگری رفت مطمئنا شرک محض است، لذا پیامبر فرمودند: علی جان بعد از من امتم 73 فرقه می شوند، 72 فرقه اهل دوزخ اند یک فرقه اهل نجات هستند و آن هم تو و شیعیان تو هستند.


خبرنگار و عکاس: معین احدی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
2
6
دمتون گرم و مراسم عالی بود
فقط حیف حاج آقا طاهری نتونستن بخونن
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
دوباره حاج آقا محمد اتفاقی براشون افتاده ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
متاسفانه پاشون تو گچه
بچه هئیتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
1
4
جای همتون خالی بود.....عجب مراسمی بود...خیلی چسبید..ایشالله حال حاج محمد آقا هم زودتر خوب شه وهمیشه از چشم بد به دور باشن.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
0
4
واقعا مراسم عالی بود ای کاش صوتش هم میگذاشتید
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
5
لطفا عقیق جون صوتش رو هم بذار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
تو را به خدا مردم را از دين گريزان نكنيد. مگر مي شود خداوند فرموده باشد اول ائمه را بشناسيد بعد مرا؟!
چرا دعوا سر لحاف ملا (ولايت و در اصل حكومت) را تا اين حد در جامعه بسط داده ايد كه ملت از شيعه گري متنفر شده اند؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین