عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی الحساب حج تمتع ۱۰ میلیون ریالی كه تا ۲۰ دی‌ماه ۱۳۸۴ در یكی از شعب بانك ملی ودیعه‌گذاری كرده‌اند، می‌توانند مستقیماً جهت نام‌نویسی به كاروان‌ها مراجعه یا از طریق نشانی اینترنتی http://haj93.haj.ir اقدام كنند.

عقیق:همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی الحساب حج تمتع ۱۰ میلیون ریالی كه تا ۲۰ دی‌ماه ۱۳۸۴ در یكی از شعب بانك ملی ودیعه‌گذاری كرده‌اند، می‌توانند مستقیماً جهت نام‌نویسی به كاروان‌ها مراجعه یا از طریق نشانی اینترنتی http://haj93.haj.ir اقدام كنند.

در حال حاضر نام نویسی در كاروانهای حج تمتع سال ۹۳، از امروز ۱۸ بهمن ماه در استان‌های تهران، قم، البرز و قزوین آغاز شده است و نام‌نویسی استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، كرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، كردستان، كرمان، كهكیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و گلستان در كاروان‌ها، ۱۹ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

همچنین نام نویسی زائران استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان، مركزی، یزد و شهر كاشان در كاروان‌ها از ۲۰ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

شرایط نام‌نویسی در كاروانهای تمتع

آن دسته از متقاضیانی كه اسناد ثبت‌نامی سالهای ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ با مبالغ ۱۸۰ هزار، ۲۰۰ هزار، ۲۵۰ هزار و ۲۷۰ هزار ریالی را دارا می‌باشند می‌بایست قبلاً با مراجعه به دفتر حج و زیارت استان مربوطه برای تبدیل سند خود به قبض ودیعه‌گذاری ۱۰ میلیون ریالی و استفاده از تسهیلات مربوطه اقدام و پس از دریافت قبض جدید از شعبه بانك معرفی شده از سوی حج و زیارت استان برای ثبت‌نام اقدام كنند.

دارندگان اسناد ۸ میلیون ریالی مربوط به سال ۱۳۷۷ و منتهی به ۳۱ فروردین ۷۸ باید قبل از ثبت‌نام به یكی از شعب بانك‌ملی مراجعه و با استفاده از تسهیلات و یارانه مربوطه ۳ میلیون ریالی نسبت به تبدیل قبض ودیعه‌گذاری خود به قبض ۱۰ میلیون ریالی اقدام كنند.

دارندگان اسناد ۸ میلیون ریالی از تاریخ اول اردیبهشت ۷۸ تا ۲۹ اسفند ۷۸ باید قبل از ثبت‌نام به یكی از شعب بانك ملی مراجعه و با احتساب سود متعلقه نسبت به تبدیل سند خود به ودیعه‌گذاری ۱۰ میلیون ریالی اقدام كنند.

تمامی افراد واجد شرایط تشرفی كه در سالهای گذشته در كاروان پذیرش شده و لیكن مشرف نشده‌اند (بستانكاران سازمان) باید ابتدا به دفتر حج و زیارت استان مراجعه تا وفق دستورالعمل‌های سازمان نسبت به پایدار نمودن قبض خود از طریق مراجعه به شعب بانك‌ملی وفق ضوابط مربوطه اقدام و سپس به مدیر كاروان جهت ثبت‌نام مراجعه كنند.

۶۴ هزار زائر در قالب ۴۵۵ كاروان به حج تمتع سال ۹۳ اعزام می‌شوند.

 

منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین