عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
بازیگرنقش«بُکَیر» فیلم رستاخیز:
بازیگر نقش «بُکیر بن حر» فیلم رستاخیز با اشاره به اینکه به بازی در این فیلم افتخار می‌کند گفت: همه عوامل با عشق در فیلم حضور داشتند و پس از پایان فیلمبرداری دور شدن از آن فضا واقعا سخت بود.

عقیق: آرش آصفی بازیگر نقش «بُکَیر بن حر» در فیلم «رستاخیز»  در خصوص حضورش در این فیلم گفت: من هم مثل بقیه دوستان قبل از فیلمبرداری و در مرحله پیش تولید به دفتر رفتم و نهایتا وی افزود: برای نقش «بُکیر بن حر» انتخاب شدم. البته رستاخیز نخستین حضور من رد سینما نیست و قبلا سریال و فیلم سینمایی و تله فیلم کار کرده بودم رستاخیز کار ویژه ای است که من به شدت به آن افتخار می کنم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: در مرحله پیش تولید در تهران مدتی تمرین داشتیم تا اینکه عازم بم شدیم و کار بسیار سختی بود که در تمام 11 ماه فیلمبرداری در صحنه بودم چرا که دوست داشتم بیشتر می بودم چون باید با نقش «بُکَیر بن حر» زندگی می کردم و می خواستم از فضا خارج نشوم.

آصفی ادامه داد: جدای از این موضوع من کاملا با چنین فضای و زندگی با اسب و بیابان و شمشیر تا حدودی آشنا بودم و به همین دلیل کار برای من خیلی سخت نبود و بیشتر از حضور در این فیلم لذت بردم و هم نقش را خیلی دوست داشتم و هم اینکه فکر می کنم فیلم اثر بسیار مهمی است.

وی در خصوص حس و حالش از حضور در چنین نقشی گفت: مخاطب حس و حال من را کاملا بر روی پرده می بیند و خیلی توصیف کردنی نیست و وقتی این فضا و صحنه را می بینید بسیار متاثری می شوید.ضمن اینکه ما هیچ تصویری از 1400 سال قبل نداریم اگر بتوانیم تصویر ماندگاری از آن واقعه نشان بدهیم قطعا تاثیر مطلوبی بر روی تماشاگر خواهد گذاشت و این اتفاق در «رستاخیز» رخ داده است.

بازیگر نقش «بُکیر بن حر» در خصوص اینکه حس و حال عوامل گروه پس از فیلمبرداری صحنه کربلا چگونه بود؟ گفت: همه بچه ها با نقش های خود زندگی می کردند و به لحاظ حس بسیار درگیر بودند و حتی آقای قائمیان که نقش حر را داشتند بسیار منقلب می شد و همه عوامل با عشق در فیلم حضور داشتند و پس از پایان فیلمبرداری دور شدن از آن فضا واقعا سخت بود.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین