عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۳
منتشر شد؛
کتاب «داستان‌هایی از زندگانی علی (ع)» ۴۸ داستان کوتاه از آن امام همام است که انتشارات دارالحدیث آن را منتشر کرده است.

عقیق: زندگی پربار امیرالمومنین علی(ع) سرشار از پندها و آموزه‌هایی است که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و بازخوانی و تحلیل آن‌ها می‌تواند راهگشا و درس‌آموز باشد. از جنبه‌های مختلف عرفانی، عبادی، حماسی، سیاسی و... زندگانی امیرالمومنین کمتر  به شکلی عمومی‌ و به صورت قابل فهم بیان شده است.  ضرورتی که منجر به نشر کتاب «داستان‌هایی از زندگانی علی» شد تا رفتار و افکار سیاسی و حکومتی امیرالمومنین با زبانی ساده و به صورت داستانی بیان شود.

موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث نگارش «داستان‌هایی از زندگانی علی» را «رضا بابایی» سپرده است و این نویسنده نیز با بهره‌گیری از تاریخ‌های صحیح و منابع معتبر، چهل و هشت داستان کوتاه را به رشته‌ی تحریر درآورده است که سند تمامی آن‌ها در پاورقی ذکر شده است. نویسنده در مقدمه کتاب یادآور می‌شود که «داستان‌های کتاب هسته‌ای دارند و پوسته‌ای. هسته‌ آن‌ها از انبان تاریخ است و پوسته‌ی داستانی‌شان، اقتضای داستان‌گویی و حکایت‌گری

کتاب «داستان‌های از زندگی علی» در قطع رقعی منتشر شده و 48 داستان کوتاه آن را می‌توانید در 76 صفحه مطالعه کنید. علاقه مندان برای تهیه این کتاب با قیمت 2هزار تومان می‌توانند به دفتر مرکزی انتشارات واقع در قم، میدان شهدا، خیابان معلم، پلاک 125، یا به فروشگاه انتشارات واقع در حرم حضرت عبدالعظیم، درب شرقی7  مراجعه کنند یا با شماره‌های 02155952862 یا 02537740523 تماس بگیرند.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین