عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۸
به تشویق یک مبلغ پاکستانی؛
بازیگر زن پاکستانی که قبلا به عنوان هنرپیشه ی سینما وتلویزیون بدون حجاب ایفای نقش می کرد با تلاش یک مبلغ مسلمان در مقابل خانه ی کعبه توبه کرد وحجاب اختیار نمود.

عقیق: خبرگزاری ۲۴ امارات اظهار کرد: هنرپیشه ی زن ۲۹ ساله ی پاکستانی درمکه مکرمه اظهار پشیمانی و توبه نمود و سپس حجاب اسلامی اختیار کرد و به کلی فعالیت های سینمایی را کنار گذاشته و تمام تمرکز خود را در آینده برساختن برنامه های اسلامی و دینی و اجتماعی معطوف خواهد کرد.

این هنرپیشه که هدیه ای مبنی برسفر زیارتی مکه برای گذراندن ماه عسلش از طارق جمیل، مبلغ پاکستانی گرفته، می گوید در مقابل کعبه توبه کردم و سوگند خوردم که دیگر هرگز به فعالیت های سینمایی پیشین خود برنگردم حال چه در پاکستان باشد وچه در هند.

وی تاکید کرد که از این پس حتما حجاب را رعایت خواهد نمود و به ادای نماز وعبادات پایبند خواهد ماند و با کمک شوهرش که صاحب کارخانه های بزرگی است، خود را ملزم به حمایت از برنامه های دینی واجتماعی خواهد نمود.

وی افزود پیش از این از طرف طالبان پاکستان تهدید به قتل شده وبه همین دلیل با طارق جمیل تماس گرفته و او را از تصمیمش باخبر نموده است که طارق هم پیگیری ساخت یک برنامه ی دینی که ازتلويزیون پاکستان پخش شود را به وی پیشنهاد داده است.

طارق دلیل پیشنهاد برنامه ی دینی را به این هنرپیشه، معروف بودن وی می داند و معتقد است از آنجا که تعداد زیادی هوادار دارد وگروه های زیادی او را درپاکستان و هند می شناسند ارائه ی یک برنامه ی دینی بوسیله ی او تاثیر زیادی بر آنان بويژه نسل جوان خواهد داشت وآنان را به راه راست بازخواهد گرداند.

گفته می شود وقتی که این هنرپیشه برای گذراندن ماه عسلش قصد سفر به اروپا را داشت طارق جمیل چند روز پیش از آن هزینه ی سفر حج این هنرپیشه را تقبل کرده تا وی با شوهرش که یکی از مردان معروف پاکستانی است، ماه عسلشان را در این راه مبارک بگذرانند.



منبع:افکارنیوز

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین