عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید، لحظانی پیش وارد فرودگاه بین المللی نجف اشرف شد و مورد استقبال رسمی مسؤولان محلی و بعثه مقام معظم رهبری در عراق قرار گرفت.

عقیق: حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، لحظاتی پیش وارد فرودگاه بین المللی نجف اشرف شد و مورد استقبال رسمی مسؤولان محلی و بعثه مقام معظم رهبری در عراق قرار گرفت.

براساس این گزارش، در مراسم استقبال این مرجع تقلید، حجت‌الاسلام رضا اسکندری، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، حجت‌الاسلام فیاضی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف، حسن دانایی فر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و برخی از مسؤولان محلی عراق نیز حضور داشتند.

تا لحظاتی دیگر حضرت آیت‌الله نوری همدانی به زیارت مرقد مطهر مولای متقیان حضرت امیرمومنان علی علیه السلام در نجف اشرف خواهد رفت.

این گزارش می افزاید، دیدار با روحانیون، علما، طلاب و بازدید از مراکز مذهبی و مدارس علمیه از جمله برنامه‌های این مرجع تقلید در عراق است.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی همچنین با برخی از مراجع تقلید و علمای نجف اشرف در روزهای آینده در خصوص مسائل مورد علاقه دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

این گزارش حاکی است، حضرت آیت‌الله نوری همدانی به مناسبت فرارسیدن دهه محرم الحرام و به منظور تبلیغ معارف اسلامی به عتبات عالیات سفر کرده است.

سخنرانی در جمع زائران و مجاوران حرم حضرت امیرمومنان علیه السلام در نجف اشرف از دیگر برنامه‌های سفر این مرجع تقلید به شمار می‌آید.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی تا روز جمعه اول ماه محرم در نجف اشرف حضور خواهند داشت و پس از آن به کربلای معلی و کاظمین نیز سفر می کند.

گفتنی است، این مرجع تقلید در چند سال اخیر سفرهای استانی و کشوری فراوانی را جهت تبلیغ معارف اسلامی در پیش گرفته که تاکنون مورد استقبال بسیار خوب مردمی قرار گرفته است.

منبع: رسا

کدخبرنگار: 211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین