عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سعیدی در حاشیه افتتاحیه «چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های هیئات مذهبی استان قم:
هیئات مذهبی مراقب باشند که در برنامه‌ها و اشعارشان چیزی نگویند که در شان اهل‌بیت‌(ع) نیست و از کارهایی که موجب بدنام شدن تشیع می‌شود پرهیز نمایند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سعیدی در حاشیه افتتاحیه «چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های هیئات مذهبی استان قم که در صحن جواد‌الائمه‌(ع) آستان حضرت معصومه‌(س) برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره نقش هیئات مذهبی در نظام اسلامی و ترویج مکتب اهل‌بیت‌(ع) گفت: پیش از انقلاب هیئات مذهبی با حضور فعالانه در عرصه انقلاب نقش بزرگی در شکل دادن و پیروزی آن ایفا کرده‌اند.

وی با بیان این که هیئات مذهبی در آن دوره با حمایت و همراهی حضرت امام‌(ره) و مرجعیت نقش‌های ارزشمندی را رقم زدند ادامه داد: بعد از انقلاب نیز این نقش آفرینی‌ و فعالیت‌ها رشد گسترده‌ای یافت و در ترویج مکتب اهل‌بیت‌(ع) کارهای زیادی صورت گرفت.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه‌(س) با اشاره به هجمه‌های موجود و نقش هیئات مذهبی اظهار داشت: امروز  دشمن در صدمه زدن به نظام اسلامی نقش ایفا می‌کند بسیار گسترده و پیچیده است به گونه‌ای که هر گونه غفلت هر چند کوچک صدمات جدی و جبران‌ناپذیری را وارد می‌آورد از این رو هیئات مذهبی باید همواره بیدار باشند و با شناسایی این دسیسه‌ها جامعه را از گرفتار شدن در آنها مصون بدارد.

وی حفظ سنت‌ها در هیئات مذهبی را ارزشمند دانست و گفت: هیئات مذهبی با حفظ سنت‌ها و با استفاده از روش‌های جدید در عرصه حفظ نظام و ترویج آموزه‌های اهل‌بیت‌(ع) نقش‌آفرینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سعیدی با تاکید بر اینکه در کنار این دستاوردهای مهم باید مراقب بود ادامه داد: هیئات مذهبی مراقب باشند که در برنامه‌ها و اشعارشان چیزی نگویند که در شان اهل‌بیت‌(ع) نیست و از کارهایی که موجب بدنام شدن تشیع می‌شود پرهیز نمایند.
 
منع:خبرگزاری حوزه
کدخبرنگار:211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین