عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۳۹۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اشاره به ثبت ۱۰۷ سازمان مهدوی در پورتال جامع مهدویت گفت: کاربران می‌توانند آثار خود شامل رویداد، نوشتار و کتاب مرتبط با وجود مقدس امام عصر(عج) را در پورتال به ثبت برسانند.

عقیق:مسعود دریس معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برای ثبت و انتشار آثار مهدوی علاقه‌مندان خبر داد و افزود: چنانچه مخاطبان پورتال مطلب جدیدی مرتبط با موضوع مهدویت، نجات، انتظار و مفاهیم، رویدادها، باورها و آیین‌های مرتبط با وجود مقدس امام عصر(عج) داشتند می‌توانند از طریق تولید محتوا از برگه شخصی خود در پورتال اقدام کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان آثاری که در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده‌ است را باید از طریق برگه پیشنهاد انتشار اثر برای انتشار در مجموعه ‌آثار تولیدشده پورتال پیشنهاد دهند، همچنین، محصولات تولید شده که به طور مستقل قابلیت ارائه و سفارش دارند، باید از طریق برگه پیشنهاد ثبت محصول برای انتشار در پیشخوان، پیشنهاد داده شوند.

دریس با بیان اینکه تاکنون 64 مشارکت در برگه پیشنهاد محتوا ثبت شده است، گفت: در این بخش کاربران در سه بخش مختلف «رویداد» شامل خبر، اعلان، اطلاعیه، گزارش و آمار، «نوشتار» شامل یادداشت (توصیفی، تحلیلی، انتقادی) و معرفی اثر (شعر، داستان ‌کوتاه، قطعه ‌ادبی، اثر هنری) و «گفتار» دربرگیرنده گفت‌وگو، سخنرانی، مناظره و نقل‌قول به ارائه مطلب بپردازند.

وی همچنین از ثبت کارنامه در نمایه فعالان مهدوی در پورتال جامه مهدویت در برگه همکاران خبر داد و افزود: این برگه، برای ارتباط با همکاران و فعالان عرصه مهدویت و پیوستن آن‌ها به شبکه همکاری‌های میان سازمانی طراحی شده است.

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اعلام اینکه  بیش از 107 سازمان مهدوی در پورتال جامع مهدویت ثبت شده است، خاطرنشان کرد: برگه مجموعه‌ها برای ارتباط با مجموعه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، مذهبی و رسانه‌ای فعال در حوزه مهدویت و استفاده آن‌ها از خدمات و زیرساخت‌های پورتال جامع مهدویت طراحی شده که باید توسط نماینده رسمی و قانونی هر مجموعه تکمیل و ارسال شود.

 

منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین