عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
جنایتکاران تروریست که تا پیش از این ، سابقه نبش قبر افرادی چون حجر بن عدی، حمله به مرقد حضرت سکینه(س) و حضرت زینب(س) و کلکسیونی از جنایات دیگر علیه انسانیت را در پرونده شان ثبت کرده بودند ، این بار به حریم مقدسات مسیحیان وارد شدند و به آن بی احترامی کردند.
عقیق: در روستای معلولا، تخم جنایت کاشته اند؛ گروهی از تروریست ها این بار وارد کلیسای روستا شده اند و ضمن کشتن یکی از افراد حاضر در کلیسا و گروگان گرفتن راهبه های آن اقدام به نبش قبرهای داخل کلیسا کردند.

قبر نبش شده متعلق به کشیش سابق همین کلیسا بوده که در سال 1960 میلادی فوت کرده بود اما تروریست ها وقیحانه قبر او را نبش کرده و استخوان های وی را از قبر خارج کردند.

نبش قبر کشیش سوری توسط تروریستها

نبش قبر کشیش سوری توسط تروریستها

بی احترامی به نمادها و تصاویر مذهبی داخل کلیسا نیز سنگ تمام این افراد در بی احترامی به مقدسات گروهی از مردم سوریه و البته مردم جهان است تا ثابت کنند این افراد نه با سوریه و نه با دولت آن که با انسانیت و تمامی مقدسات مشکل دارند.

بی احترامی تروریستها به کلیساهای سوری

بی احترامی تروریستها به کلیساهای سوری

در واقع، با این جنایت، اقدامات غیر انسانی و نامتعارف تروریست ها در سوریه، وارد مرحله تازه ای شد. نبش قبر در مکانی مذهبی، می تواند در ادامه جنایت هایی باشد که تا کنون تروریست ها علیه مردم سوریه صورت دادند.

جنایتکاران تروریست که تا پیش از این، سابقه نبش قبر افرادی چون حجر بن عدی، حمله به مرقد حضرت سکینه(س) و حضرت زینب(س) و کلکسیونی از جنایات دیگر علیه انسانیت  را در پرونده شان ثبت کرده بودند، این بار به حریم مقدسات مسیحیان وارد شدند و به آن بی احترامی کردند.

شاید اینها زنگ خطری جدی برای اقدام هماهنگ کشورهای اسلامی منطقه باشد که بدانند تروریست های فعال در سوریه که ریشه یا پشتوانه منطقه ای و بین المللی دارند، به هیچ چهارچوبی پایبند نیستند و ممکن است هر چیزی را تخریب کنند و هر کسی را بکشند و اسم آن را « تلاش برای مقابله با رژیم ظالم بشار اسد و تشکیل کشوری آزاد و مبتنی بر دموکراسی و اسلام و عقلانیت » بگذارند.


منبع:فردا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین