عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۸۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹
ویژه‌نامه «نعمت برادری» و «سیره پیامبر اکرم» به مناسبت هفته وحدت از سوی پایگاه فرهنگی اطلاع‌رسانی راسخون منتشر شد.

 عقیق:ویژه نامه «نعمت برادری» دارای قسمت‌های متنوعی همچون‌‌: مقالات، احادیث، چند رسانه‌ای، پرسش و پاسخ، کارت پستال و ... است.

از جمله عناوین مقالات ارائه شده در این ویژه ‌نامه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: 1- وحدت در قرآن، 2- وحدت بر محور نظام تربیت نبوی، 3- عزت در سایه وحدت، 4- استراتژی حفظ وحدت در سیره معصومین(ع)، 5- قرآن و عترت دو محور وحدت و حرکت، 6- امامت و وحدت اسلامی، 7- آرمان وحدت اسلامی، 8- وحدت و برادری در نهج‌البلاغه، 9- تحکیم وحدت اسلامى و پاسدارى از ارزش‌ها 10-پیشنهادهای راهگشا، 11-قرآن و وحدت آفرینى، 12-وحدت در سیره پیامبر(ص) و ...

براساس این گزارش ویژه‌نامه «سیره پیامبراکرم (ص)» دارای مجموعه بخش‌هایی است که هر یک از قسمت‌های متنوعی همچون‌‌: مقالات، احادیث، گالری تصاویر، پرسش و پاسخ، پیامک، کارت پستال و ... تشکیل شده است.

ازجمله عناوین این ویژه‌نامه‌ها عبارت‌اند از: 1- سیره اجتماعی پیامبراکرم (ص)، 2- سیره سیاسی پیامبر اکرم (ص)، 3- سیره اخلاقی پیامبر اکرم (ص)، 4- پیامبر اعظم از نگاه اندیشمندان، 5- داستان‌هایی از نبی رحمت 6- اشعاری در وصف رسول مهربانی، 7- اسوه حسنه.

مجموعه ویژه‌نامه‌های «سیره پیامبر اکرم (ص)» و «نعمت برادری» در سایت اینترنتی راسخون در نشانی www.rasekhoon.net  قرار دارد.


منبع:راسخون

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین