عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۷
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با همکاری مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی قم، آماده خدمت‌ رسانی به زائران کریمه اهل‌بیت(س) است.

عقیق:مدیر اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اعلام این خبر، اظهار داشت: حرم کریمه اهل بیت(س) میزبان زائران و مجاوران این بارگاه نورانی است و خادمان آن نیز به این خدمت افتخار می کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به عرصه‌های جدید پیش روی خادمان کریمه اهل‌بیت(س) در خدمت رسانی به زائران، گفت: آنچه در سال‌های اخیر در عرصه خدمت‌رسانی به زائران با آن روبرو شدیم، حجم گسترده حضور دلسوختگان و ارادتمندان در بارگاه کریمه اهل بیت(س) است که اقتضاعاتی را در پیش روی خادمان قرار داده و از جمله این نیازها، ارائه خدمات پزشکی و اورژانسی است.

وی ادامه داد:‌ درمانگاه کریمه اهل‌بیت(س) در این راستا در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) راه اندازی و در طول شبانه روزی، خدمات پزشکی و درمانی را با تجهیزات پیشرفته به زائران و مجاوران این بارگاه نورانی ارائه می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر نیز با امکانات اورژانسی توسط کارشناسان مربوطه، در فضای داخلی حرم مطهر، خادمان کریمه اهل بیت(س) را در عرصه خدمت رسانی یاری می‌‌ کند؛ البته در ایام خاص از جمله اعیاد و ایام سوگواری اهل‌بیت(ع) نیز تیم‌هایی از جمعیت هلال احمر در حرم مطهر مستقر می شوند.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب با اعلام آمادگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نسبت به گسترش این گونه خدمات، یادآور شد: در کنار خدمات ارائه شده، این آستان مقدس آماده است تا با همکاری مراکز خدمات‌دهی اورژانسی، فوریت‌های پزشکی و خدمات اورژانسی را در بخش‌های مختلف حرم مطهر راه اندازی نماید.

وی همچنین با ابراز تأسف از درگذشت یکی از زائران حرم مطهر در هفته جاری، گفت: متأسفانه، علی رغم در نظر گرفتن این تمهیدات، روز شنبه، 21 دی ماه ، یکی از زائران کریمه اهل‌بیت(س) در صحن امام رضا(ع) جان باخت که موجب تأثر خادمان این بارگاه نورانی گشت.

 

منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین