عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
مقامات محلي در استان كربلاي معلي از تشديد تدابير امنيتي براي حمايت بيشتر از زائران و حرمين شريفين در پي تهديد تروريستهاي داعش خبر دادند.

عقیق:دولت محلي كربلا در استان كربلا اعلام كرد تدابير پيشگيرانه را براي تامين امنيت مرزهاي خود براي جلوگيري از حملات تروريستها اتخاذ كرده است.
مسئولان كربلاي معلي اعلام كرده اند: اتخاذ اقدامات پيشگيرانه و تشديد تدابير امنيتي به سبب دريافت اطلاعاتي مبني بر ا حتمال نفوذ برخي تروريستهاي داعش (گروه تروريستي موسوم به دولت اسلامي عراق و شام وابسته به القاعده) به اين استان صورت گرفته است.
عقيل فائق المسعودي عضو شوراي استان و رئيس كميته امنيتي كربلاي معلي اعلام كرد: نيروهاي امنيتي و نظامي در نوار مرزي استان براي حفظ امنيت آن و جلوگيري از نفوذ گروههاي تروريستي مستقر شده اند.
وي افزود: اطلاعاتي در دست است كه نشان دهد احتمال اينكه برخي تروريستهاي داعش براي فرار از حملات ارتش عراق در استان الانبار به غرب كربلا بيايند، وجود دارد.
المسعودي گفت: كميته امنيتي در نشستي با حضور مقامات محلي، جزئيات اوضاع امنيتي كربلا و تدابير لازم براي جلوگيري از حملات تروريستي را بررسي كرد.
وي افزود: نشستهاي فشرده اي با سران و بزرگان عشاير در مناطق غرب استان برگزار شد تا آنها در جريان تهديدهاي امنيتي و مسئوليتهايي كه بر دوش آنهاست، قرار گيرند.
وي گفت: همچنين مساله خانواده‌هاي آواره شده از رحاليه و فلوجه و اسكان آنها در كربلا مورد بررسي قرار گرفت.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین