عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۷
در برنامه "شب آسمانی"؛
تهیه کننده برنامه 'شب آسمانی' گفت: با توجه به اینکه درآستانه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام عصر(ع) هستیم،شنبه منجی، یکشنبه عرفان مهدوی و دوشنبه پاسخ به شبهات مهدوی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

عقیق: علیرضا قطبی، تهیه کننده برنامه "شب آسمانی" با بیان اینکه در مناسبت های مختلف موضوع برنامه های شب آسمانی تغییر می کند، گفت: با توجه به اینکه در آستانه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام عصر(ع) هستیم، با حفظ چهارچوب موضوع، این برنامه با بحث مهدویت پیگیری می شود.
تهیه کننده برنامه "شب آسمانی" اظهارداشت: این برنامه شنبه با موضوع منجی، یکشنبه عرفان مهدوی و دوشنبه پاسخ به شبهات مهدوی را باحضور کارشناسان این حوزه در دستور کار خود قرار داده است.
برنامه "شب آسمانی" شبکه قرآن و معارف سیما مدتی است با محوریت پاسخگویی به شبهات مطرح شده ازسوی وهابیت ساعت 21 تا 22 روی آنتن می‌رود. این برنامه باحضور کارشناسان شیعه و سنی، مبانی فکری و اندیشه‌های تکفیری وهابیت را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
شایان ذکر است، "شب آسمانی" با استفاده از ادله‌های علمی همراه با رویکرد نقد منصفانه و بدون هرگونه تعصب سعی می‌کند بینندگان خود را با اندیشه‌های فرقه انحرافی وهابیت آشنا سازد و به همین دلیل مورد استقبال بی‌نظیر مخاطبان خود قرار گرفته است، این رویکرد برنامه موجب شده شبکه‌های وهابی مانند کلمه و وصال، در واکنشی رسانه‌ای چندین ساعت از برنامه‌های خود را به پاسخگویی مسائل مطرح شده در برنامه شب آسمانی اختصاص دهند.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین