عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
در اختتامیه کنگره دهمین پیشوا
در مجموع 12 نفر در این جشنواره برگزیده شده‌اند و در کنار این برگزیده‌ها ما 5 نفر تقدیری هم داریم که از آنان قدردانی می‌شود.
حجت الاسلام جواد محمدزمانی دبیر علمی کنگره دهمین پیشوا در گفت‌وگویی درباره برگزاری اختتامیه این کنگره گفت: این اختتامیه فردا از ساعت 18 تا20:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کنگره 1160 شاعر شرکت کرده بودند و در مجموع 2280  اثر در 5 قالب شعر به دبیرخانه رسیده بود که داوری‌ها در 3 مرحله انجام شد.

محمدزمانی گفت: در مجموع 12 نفر در این جشنواره برگزیده شده‌اند و در کنار این برگزیده‌ها ما 5 نفر تقدیری هم داریم که از آنان قدردانی می‌شود.

دبیر علمی کنگره دهمین پیشوا با بیان اینکه این کنگره برنامه‌ای مشارکتی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات رزمندگان اسلام برگزار می‌شود، اظهار داشت: در برنامه فردا از 5 استاد پیشکسوت شعر آیینی تجلیل می‌شود که هنوز اسامی آنها قطعی نشده است.

وی درباره سخنران این مراسم گفت: سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در این برنامه سخنرانی خواهند کرد و همچنین کتابی با نام «بر بال هدایت» که تذکره شاعرانی که درباره امام هادی(ع) شعر سروده‌اند، در این برنامه توزیع می‌شود.

کدخبرنگار:212111

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین