عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
در شب شهادت امام رضا(ع)؛
شنوندگان شبکه رادیویی قرآن در شب شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت علی بن موسی الرضا (ع) از طریق امواج راهی حرم رضوی می شوند.
عقیق: شب شهادت امام رضا(ع) در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی از ساعت 22 و 30 دقیقه تا نیمه شب مراسم ویژه ای در نظر گرفته شده است و این مراسم به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود.

در این برنامه زیارت پیامبر مکرم(ص) از راه دور نیز در روز رحلت آن بزرگوار در رواق امام خمینی حرم مطهر امام رضا(ع) توسط ذاکر اهل بیت(ع) "مرتضی طاهری" قرائت می شود.

سیدجواد حسینی، حمید شاکرنژاد و مهدی حسنی قاریان بین المللی هستند که در این مراسم به تلاوت قرآن کریم می پردازند و همچنین جواد علمی قاری نوجوان کشورمان نیز تلاوت خواهد داشت.

بنابر گزارش روابط عمومی رادیو قرآن، محمدهادی صلح جو اجرای مراسم شب شهادت امام رضا(ع) را در حرم رضوی برعهده دارد و گروه عروه الوثقی به اجرای تواشیح می پردازند.

این برنامه به همت گروه محافل و مسابقات قرآنی رادیو قرآن و با سردبیری و تهیه کنندگی مسعودرضا خالقی و گویندگی تیمور کوشکی برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی قرآن می شود.

 

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین