عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۴
در روایات مستند و متعددی سخن از یاران امام مهدی (عج) به میان آمده است که به تعداد اصحاب و یاران پیامبر اعظم (ص) در جنگ بدر 313 نفر هستند. آیت الله بهجت (ره) در نقلی کوتاه و جالب، به این یاوران اصلی حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرده اند.
عقیق: حجت الاسلام و المسلیمن قدس از شاگردان مرحوم آیت الله بهجت ،آیت الله بهجت(ره) روزی فرمودند: دکتری متدین اهل ولایت و شیعه، مدتی در صدد پیدا کردن یاران حضرت حجت(عج) بود. حتی می خواست اسامی آنها را بداند. روزی در مطب خود که در خانه اش قرار داشت تنها نشسته بود، شخصی وارد شد و سلام کرد و نشست و فرمود: آقای دکتر! یاران حضرت حجت علیه السلام عبارتند از... و شروع کرد به شمردن نامهای آنان و تند تند همه را نام برد و نام یکی نیز «بهرام» بود. به هر حال در طول چند دقیقه همه سیصد و سیزده نفر را شمرد و گفت: اینها یاران مهدی (عج) می باشند و بلند شد و خداحافظی کرد و رفت.
دکتر می گوید: او که رفت من تازه به خودم آمدم که این چه کسی بود؟ و آیا من خواب بودم یا بیدار؟ از همسرم که در اتاق مجاور بود پرسیدم: آیا کسی با من کاری داشت و پیش من کسی آمد؟ همسرم گفت: بله آقایی آمد و تند تند هم حرف می زد. دکتر می گوید: تازه فهمیدم که من خواب نبودم و او از افراد معمولی نبود.»


منبع:شبکه ایران
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متحير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
0
0
يعني بهرام كيه؟؟؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین