عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
مسابقه کتابخوانی مهدوی با موضوع 'ترجمه و شرح زیارت آل‌یاسین' ازسوی موسسه عهدآدینه، به منظور ترویج خواندن زیارت آل‌یاسین، همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سال ۹۳ برگزار می شود.

عقیق:مسابقه کتابخوانی مهدوی با موضوع "ترجمه و شرح زیارت آل‌یاسین" از سوی موسسه عهدآدینه، به منظور تعمیق بخشیدن به ارتباط قلبی منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) با آن حضرت، تقویت روحیه انتظار در شیعیان و محبین امام زمان(عج) و ارتقاء سطح معارف مهدوی در جامعه، و همچنین ترویج خواندن زیارت آل‌یاسین، همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.
این مسابقه به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و تستی (چهارگزینه‌ای) و به صورت "کتاب باز" برگزار می شود، به این شکل که تمامی ثبت‌نام کنندگان به طور همزمان در یک ساعت و یک روز مشخص (جمعه 29 فروردین 1393 ؛ همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) وارد سایت اینترنتی مسابقه می‌شوند و در مدت محدودی به سؤالات تستی مسابقه پاسخ می‌دهند.
این مسابقه از کتاب کتاب "آل‌یاسین"، نوشته خانم بروجردی است که از سوی هیئت عهدآدینه برای تمامی ثبت‌نام کنندگان از طریق پست ارسال می‌شود.
علاقمندان به حضور در این مسابقه مهدوی می‌توانند حداکثر تا پایان بهمن 1392 با مراجعه به پایگاه اینترنتی عهدآدینه به نشانی www.Ahdeadineh.ir اقدام به ثبت‌نام کنند. هزینه شرکت در این مسابقه برای کسانی که متقاضی دریافت کتاب هستند 10 هزارتومان است که بابت "هزینه کتاب" و "ارسال پستی آن" و "هزینه‌ برگزاری مسابقه" است. افرادی که مایلند بدون دریافت کتاب، در این مسابقه شرکت کنند فقط 5 هزار تومان بابت هزینه برگزاری مسابقه می پردازند.
هریک از ثبت‌نام کنندگان می‌توانند با استفاده از رمز دوم کارت بانکی خود، از طریق سایت عهدآدینه اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام نموده و سپس پرداخت مبلغ 10,000 تومان (یا 5000 تومان) مربوط به هزینه ثبت‌نام را در همان موقع از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی انجام دهند. کلیه ثبت نام کنندگان لازم است کد رهگیری مربوط به پرداخت خود را که در همان موقع از سایت دریافت می‌کنند، یادداشت کنند.
دفاتر نمایندگی هیئت عهدآدینه در سراسر کشور نیز از اول آذرماه، به مدت یک ماه، آمادگی ثبت‌نام حضوری از علاقمندان را دارند. لیست دفاتر نمایندگی به همراه نشانی و شماره تماس آنان از همان تاریخ (1 آذر) بر روی سایت عهدآدینه قرار می‌گیرد. این دفاتر آمادگی دریافت وجوه ثبت‌نام به صورت نقدی یا فیش بانکی را نیز دارند.
هیئت عهد آدینه به منظور معرفت‌افزایی شرکت کنندگان و نیز به جهت مساعدت به آنان در این مسابقه مهدوی، اقدام به برگزاری حداقل دو جلسه آموزشی درباره شرح زیارت آل‌یاسین می کند که شرکت در این جلسات، اختیاری است. این جلسات به دو شیوه حضوری و اینترنتی درنیمه دوم بهمن و یا نیمه اول اسفند برگزار خواهد شد که انتخاب شیوه شرکت در کلاس، برعهده ثبت‌نام کنندگان است و هزینه حضور در آن برای هر نفر 2 هزار تومان می‌باشد.
همچنین هیئت عهدآدینه اقدام به تشکیل کلاس های مجازی (اینترنتی) نیز خواهد کرد تا افرادی که امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند بتوانند در این کلاس ها - که به دو صورت آنلاین (زنده) و آفلاین (غیرزنده) برگزار می‌شود - شرکت کنند.
سفر زیارتی نجف و کربلا (هوایی) به 9 نفر و (زمینی) به 14 نفر از افرادی که به همه سؤالات مسابقه، پاسخ صحیح داده باشند از جمله جوایز برگزیدگان این مسابقه است.
شایان ذکر است، پایان مهلت ثبت‌نام این مسابقه تا 30 بهمن ماه سال جاری است و ارسال کتاب برای ثبت نام کنندگان از اول آذرماه تا 15 اسفند صورت می گیرد. این مسابقه جمعه 29 فروردین 93 همزمان با با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 18 برگزار می شود.

 

منبع:شبستان

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین