عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۲
هيأت‌هاي عزاداري از نقاط مختلف كربلاي معلي خود را به بين‌الحرمين رسانده‌اند تا در شب اربعين ارادت خود را به ساحت مقدس سيدالشهدا عليه‌السلام نشان دهند.
عقیق:عاشقان اباعبدالله الحسين(ع) در نقاط مختلف اين سرزمين مقدس خود را به بين‌الحرمين رسانده‌اند تا در شب اربعين شهادت آن حضرت، به عزاداري مشغول شده و بار ديگر صحنه‌هايي از شيفتگي خود را به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) به نمايش بگذارند.

ميليون‌ها نفر از دوستداران اباعبدالله الحسين(ع) كه از روزهاي گذشته وارد كربلاي معلي شده‌اند، امروز را به عزاداري مشغول بودند و امشب را نيز در بين‌الحرمين حضور دارند تا در مراسم شب اربعين حسيني شركت كردند.

هم‌اكنون هيأت‌هاي عزاداري متعدد از معابر مختلف به سوي حرم مطهر حضرت سيدالشهدا(ع)، حسين گويان بر سر و سينه‌زنان در حال حركت هستند.

حضور زائران در بين‌الحرمين و اطراف حرمين شريف امام حسين و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و همچنين در خيمه‌گاه حسيني به حدي گسترده است كه تنها يك مسأله را گوشزد مي‌كند و آن اين‌كه نام سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) همواره جاودانه است.

فردا در كشور عراق روز اربعين سرور و سالار شهيدان عالم حضرت اباعبدالله الحسين(ع) است؛ زائران آن حضرت امشب را تا سحر بيدار و عزادارند و بين‌الحرمين را عشق حسين فرا خواهد گرفت.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین