عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۹۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۵
در آستانه اربعین حسینی از پیرغلامان، نوغلامان و جوان غلامان حسینی تجلیل شد.
عقیق: مراسم تجلیل از پیرغلامان، نوغلامان، جوان غلامان و سخنرانان اهل بیت(ع) روز جمعه (29 آذر) در مجتمع یاوران حضرت مهدی‌(عج) برگزار شد.

مدیر مجمع حضرت محسن(ع) در این مراسم گفت: این مراسم به همت این مجمع و با مشارکت برخی دستگاه‌ها از جمله شهرداری قم برگزار شده که به منظور تجلیل از خادمان اهل بیت(ع) است.
سید مجید رضوی بیان داشت: در این همایش علاوه بر پیرغلامان از جوان غلامان، نوغلامان، مداحان و سخنرانان اهل بیت(ع) هم تجلیل می‌شود.

وی عنوان داشت: مداحان اهل بیت(ع) در طول سال با برپایی مراسم‌های مذهبی مختلف می‌کوشند تا شعائر اهل بیت(ع) در جامعه زنده نگه داشته شود و از این رو باید با همه توان از خدمات آنها قدردانی کنیم.
مدیر مجمع حضرت محسن(ع) تصریح کرد: افتخار این مجمع برگزاری چنین جلساتی است که امسال برای پنجمین سال در حال برگزاری است و امیدواریم بتوانیم به خوبی برنامه‌ها را برای سال‌های آینده هم برگزار کنیم.

رضوی گفت: هدف ما معرفی مداحان و پیرغلامان اهل بیت(ع) و آشنایی مردم با آنهاست تا جوان‌تر هم با الگوگیری از آنها در مسیر اهل بیت(ع) قدم بردارند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با هماهنگی با رسانه‌ ملی و شبکه‌های دو و سه سیما، این برنامه ضبط و در سطح وسیع پخش تا دیگران هم از طریق این رسانه با مداحان و پیرغلامان آشنا شوند.

منبع:شبستان
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین