عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴
سخنرانی حجت الاسلام شجاعی و مداحی حاج محمد نوروزی،کربلایی محمدحسین پویان فر و کربلایی محمد اسداللهی در هیئت ریحانه النبی
اولین کار آنها واقعه سقیفه بود که با استفاده از نفوذ خود در منزل پیامبر توانستند واقع سقیفه را انجام دهند و جایگاه خلیفه اللهی را آلوده کنند در سوره ی مائده که سوره ی ولایت است در مورد روز غدیر آیه وجود دارد...
گزارش تصویری هیئت ریحانه النبی(س)


عقیق: مراسم عزاداری سیدالشهدا در هیئت ریحانه النبی(س) با سخنرانی حجت الاسلام شجاعی و مداحی حاج محمد نوروزی،کربلایی محمدحسین پویان فر و کربلایی محمد اسداللهی برگزارشد.

نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام شجاعی را بخوانید:

*از بعد شهادت پیامبر اکرم(ص) باطن دین و حقیقت دین و قلب دین مورد هجمه دشمنان قرار گرفت، دین اسلامی دینی است که از حال تا روز قیامت برای همه مردم کفایت می کند، آنها برای خراب کردن این دین نقشه بلند مدت کشیدند.

*در تواریخ شیعه و سنی وجود دارد، قبل از بعثت پیامبر اکرم دشمنان ایشان از طریق کاهنان یهودی گستره اسلام را شناخته بودند و می دانستند پیامبر قرار است دینی را بیاورد که گستره ی جهانی دارد، اینها از همان زمان پیمان شش نفره درست کردند، برای اینکه پیامبر را در اوج قدرت اسلام به شهادت برسانند و سوار بر قدرت اسلام شوند و استفاده کنند، که بوعبیدجراح لعنت الله علیه است،در جنگ تبوک قصد ترور پیامبر را داشت.

*بخاطر همین نقشه هست که در منزل پیامبر هم نفوذی فرستادند و اخبار منزل پیامبر را به بیرون انتقال می دهند، آنجا که سر منزل پیامبر فاش می شد کار آن دو نفر بوده است، برای اینکه این اسلام با این هیمنه شکسته شود و خودشان سوء استفاده کنند.

*اولین کار آنها واقعه سقیفه بود که با استفاده از نفوذ خود در منزل پیامبر توانستند واقع سقیفه را انجام دهند و جایگاه خلیفه اللهی را آلوده کنند در سوره ی مائده که سوره ی ولایت است در مورد روز غدیر آیه وجود دارد که آیات کلیدی دین اسلام است.

*در همه ی ادیان بعد از اینکه نبی آن دین کنار رفت آن دین دچار تحریف و انحراف شد، چون قرار بود مردم کمی رشد کنند و مردم آماده شوند برای ظهور پیامبر اکرم(ص)، وقتی رابطه دین با خداوند متعال قطع شود دست خوش تحریف می شود.

*عیسی روح الله بوده است ولی چرا دین مسیحیت اینقدر دچار تحریف شده که کتاب مقدسشان تبدیل شده به کتاب طنز که حضرت عیسی پای خدا را ماساژ می دهد، چون همه افکار انسان های غیر معصوم است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین