عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۱
مسئول دبیرخانه کانون های البرز با تاکید بر این که موازی کاری از آفات موجود میان گروه های فعال در مساجد است، گفت: جلسات مشترک بین بسیج و کانون مهم ترین قدم برای رفع موازی کاری ها است.

عقیق:حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تاکید بر این که وجود برخی اختلافات میان گروه های مسجدی موجب ایجاد نابهنجاری در عملکرد این افراد می شود گفت: یکی از آفت های موجود در ارتباطات نهادهای مسجدی از جمله بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد، وجود برخی موازی کاری هایی است که هیچ سود و نفع جمعی را به همراه ندارد و تنها عواقبش، انعکاس نادرست و زننده در میان مخاطبین مسجد است.

حجت الاسلام موسوی افزود: برای رفع این مسئله لازم است موازی کاری ها کنار گذاشته شود و با ایجاد اتحاد و اجرای برنامه هایی صحیح و کارآمد به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری بسیج و کانون فرهنگی هنری جامه عمل پوشانده شود.

وی برپایی جلسات مشترک میان بسیج و کانون ها را قدمی مهم برای برداشت موانع موجود دانست و گفت :یکی از مشکلات امروز مساجد، نبود جلسات مستمر از سوی مسئولان دبیرخانه ها برای برداشتن همین موازی کاری ها و ایجاد هماهنگی های لازم است.

وی ادامه داد: در صورت برگزاری چنین جلساتی، به دلیل یکی بودن هدف و هم راستایی برنامه ها، طرفین با خلوص نیت حاضر به پذیرش این توافقات و هماهنگی ها هستند.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین