عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
مدیر کمیته امداد این شهرستان خبر داد:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهلران گفت: با زکات جمع آوری شده از کشاورزان دهلرانی ۵ باب مسجد در دهلران ساخته شد.

عقیق: حسین نوروزی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهلران با بیان اینکه مبالغ زکات جمع آوری شده در شهرستان دهلران تا کنون برای ساخت مساجد، حسینیه ها و کمک به فقرا استفاده شده است، گفت: 1 میلیارد و 500 میلیون ریال زکات از کشاورزان دهلرانی دریافت شده است که یک میلیارد و 215 میلیون ریال از آن برای ساخت 10 پروژه عمرانی مذهبی شامل 5 باب مسجد در روستاهای «عین خوش»، «خیبر»، «حمزه»، سادات دانشگر و برم بخش موسیان شهرستان دهلران هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه مقداری از این مبلغ جمع آوری شده برای 5 باب حسینیه در روستاهای «نهر، عنبر و عین خوش» بخش موسیان، شهر میمه بخش سراب میمه و روستای بردی بخش پهله زرین آباد صرف شده است، افزود: از محل زکات دریافتی برای رفع نیاز فقرا و مستمندان و محرومان و تهیه جهیزیه نو عروسان نیازمند نیز هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهلران یادآور شد: پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی حسینیه و مسجد سازی در شهرستان دهلران با هزینه های زکات تا کنون30 تا 60 درصد است.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین