عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۷۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲
در استان تهران؛
کنگره شهدای ائمه جماعات استان تهران با هدف تجلیل از رشادت های آنها امسال در سه بخش برگزار می شود.

عقیق: حجت الاسلام حمید آقایی، معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد از برگزاری کنگره شهدای ائمه جماعات استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در استان تهران 36 امام جماعت شهید وجود دارد، در همین راستا سه برنامه در این زمینه برگزار می شود.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از این شهدا در مساجدی که در آن اقامه نماز می کردند، دوم انجام فعالیت های پژوهشی، تحقیقاتی و مصاحبه با خانواده های آنها در این زمینه تهیه و چاپ کتاب و ویژه نامه در مورد زندگی و سیره شهدا و همایش و کنگره سراسری ائمه جماعات استان تهران نیز امسال تا پایان سال برگزار می شود.

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: هفته آینده جلسه هم اندیشی و همفکری برگزاری این کنگره با حضور ائمه جماعات استان تهران برگزار می شود و در حال حاضر مقدمات برگزاری این کنگره در حال انجام است برگزاری کنگره شهدای امام جماعت بهمن در دستور کار است و کنگره سراسری نیز با حضور مسئولان کشوری  در اسفند برگزار می شود.

وی به شهدایی که بر اساس این کنگره مورد تجلیل قرار می گیرند، اشاره کرد و گفت: شهیدمطهری، شهید مفتح، مدرس، بهشتی، محلاتی یا شهدایی که توسط منافقین یا در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند از جمله شهدایی هستند که در این کنگره از آنها تجلیل می شود و یادواره آنها در مساجدی که پایگاهشان بوده است، برگزار می شود.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین