عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۵۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
حجت الاسلام الهی و حاج اکبر مولایی، کربلایی محمدحسین پویان فر، حاج امیرعباسی و کربلایی حسین رجبیه در ریحانه النبی
یک روز از آیت الله بهجت پرسیدم برای بیماری ها چه کنیم، پاسخ دادند خداوند متعال کپسولی درست کرده است که تمام ویتامینها در آن است آن هم کپسول صلوات بر محمد وآل محمد است.
عقیق:  مراسم عزاداری سیدالشهدا دهه سوم محرم در هیئت ریحانه النبی با سخنرانی حجت الاسلام الهی و مداحی حاج اکبر مولایی، کربلایی محمدحسین پویان فر، حاج امیرعباسی و کربلایی حسین رجبیه برگزار شد.

گزارش تصویری هیئت ریحانه النبی

صوت مداحی  مراسم هیئت ریحانه النبی

نکاتی از سخنان حجت الاسلام الهی را بخوانید: 

*خدای متعال برای مومن قرب را تعریف کرده که مومن به خدا نزدیک شود. اعمالش قربه الی الله باشد، این قربی که خدا تعریف کرده است تحت یک ضابطه ای است که این انسان عرشی شود و مورد توجه ملائکه شود و تصرف پیدا کند در عالم وجود، آن نظامی را که خدا تعریف کرده در امر ولایت تعریف شده است این ولایت انسان را به مقام قرب می رساند.

*در قرآن یک خطاب به انسان است و دیگری خطاب به بنی آدم است، وقتی ولایت آدم آمد بنی آدم می گوید، اگر یک ظرف غالب درست شد ولایت داخل این می شود و بعد از آن هر فعلی از مومن صادر شود مورد قبول پروردگار است، اهل ایمان اهل ولایت هستند.

*خداوند می گوید اگر ایمان آوردند و تقوا پیشه کردند برای آنها از آسمان برکات نازل می کنیم، حیوانات هیچ کدام ارتباط های ما را ندارند ولی هدایت تکوینی خدا را دارند و شاهد هستیم بالاترین نشاط را دارند، گفته اند وقتی چاقو را می گذارند در گلوی گوسفند و می خواهند او را ذبح کنند حالش مانند لذتی است که انسان در شهوت می برد.

*انسان اگر تقوا پیدا کند مثل سلمان می شود که در یک آرامش زندگی می کرد، اگر ولایت در وجود من شکل گرفت یک شعبه اش مودت اهل بیت است که علم هم همراه می آورد.

*یک روز از آیت الله بهجت پرسیدم برای بیماری ها چه کنیم، پاسخ دادند خداوند متعال کپسولی درست کرده است که تمام ویتامینها در آن است آن هم کپسول صلوات بر محمد وآل محمد است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
1
1
ما آخرشم سر از کارای تو در نیاوردیم عقیق؛ بالاخره آقای پویانفر حاج محمدحسین پویانفره یا کربلایی محمدحسین پویانفر؟!!!
بابا یه خورده هم هیئتی باشید!!!
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین