عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۸۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
در هفته بسیج صورت میگیرد؛
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: به مناسبت دهه دوم محرم و هفته بسیج، مراسم تجمع و عزاداری هیئت‌های مذهبی این شهرستان با حضور و مداحی حاج صادق آهنگران برگزار می‌شود.
عقیق: جهانگیر انصاری در گچساران اظهار کرد: به مناسبت هفته دوم محرم و هفته بسیج از حاج صادق آهنگران برای اجرای برنامه در گچساران دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: مراسم عزاداری دهه دوم محرم و شهادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) با اجرا و مداحی حاج صادق آهنگران و با حضور هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار می‌شود.

انصاری تصریح کرد: برای اجرای مراسم عزاداری توسط این مداح و ذاکر اهل بیت‌(ع) محل مصلای گچساران پیش‌بینی شده که در صورت آماده نبودن فضای مصلا برای اجرای برنامه، مراسم در محل دیگری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران یادآور شد: بر اساس آخرین هماهنگی‌های به عمل آمده، حاج صادق آهنگران در هفته بسیج برای اجرای برنامه به این شهرستان می‌آید.

انصاری با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و با بیان این‌که افزون بر 40 برنامه متنوع در هفته بسیج در این شهرستان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: حرکت بسیج در ادامه نهضت عاشورا بوده و بسیج این افتخار را دارد که در این مسیر فعالیت می‌کند.

وی گفت: همزمانی هفته بسیج مستضعفین با دهه دوم محرم نشان از تأسی و الگو گرفتن بسیج از محرم و عبرت‌های عاشورا بوده و بسیجیان باید از این ایام نهایت استفاده و بهره را ببرند.

انصاری با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در گچساران افزود: شعار امسال این هفته «بسیج پیشتاز حماسه و خدمت» بوده و برنامه‌های این هفته در قالب این شعار انجام می‌شود.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین