عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷
معاون فرهنگی هنری کانون‌های مساجد کشور گفت: فراخوان دومین سوگواره «خامس آل عبا» به منظور گرامیداشت ایام سوگواری سیدالشهداء هفته آتی منتشر خواهد شد.
عقیق: مرتضی طاهریان معاون فرهنگی هنری کانون‌های مساجد کشور ضمن بیان این خبر درباره محتوای این سوگواره گفت: این سوگواره در چند رشته مسابقه کتابخوانی، وبلاگ نویسی، یادواره شهدا، داستان نویسی، خوشنویسی و... برپا می‌شود.

وی در ادامه افزود: نخستین دوره این سوگواره سال گذشته در حوزه‌های پژوهشی، عزاداری سنتی برای اهل بیت(ع)، مسابقه کتابخوانی و 320 مجلس عاشورایی در فاصله 11 محرم تا اربعین برپا شد.

طاهریان با اشاره به اینکه در این دوره مسابقه کتابخوانی از منابع «مقتل الحسین» علامه عسگری یا «عبرت‌های عاشورا» برپا خواهد شد، گفت: بخش پژوهش امسال حذف شده اما یادواره شهدا در ماه صفر حداقل در 320 محفل و مجلس عاشورایی با محوریت شهدای محله برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری کانون‌های مساجد کشور در ادامه افزود: بخش خوشنویسی با موضوع زیارت وارث و مسابقه عکاسی از تکایا و هیئات در ماه محرم و صفر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این سوگواره تا پایان ماه صفر می‌توانند آثارشان را ارسال کنند، گفت: جهت اطلاعات بیشتر سایت جوانان مساجد http://javananemasajed.ir از شنبه آینده فراخوان همایش را اعلام خواهد کرد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین