عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) سیاهپوش است و خیل عظیمی از زائران و ارادتمندانی آن حضرت با حضور در حرم مطهر در غم شهادت مظلومانه پنجمین امام شعیان حضرت امام باقر(ع) اشک ماتم می ریزنند.

قم، سوگوار شهادت باقرالعلوم عليه السلامعقیق:  شهر قم در شب شهادت امام محمد باقر(ع) سراسر عزا و ماتم است.

به همین مناسبت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) سیاهپوش است و خیل عظیمی از زائران و ارادتمندانی آن حضرت با حضور در حرم مطهر در غم شهادت مظلومانه پنجمین امام شعیان حضرت امام باقر(ع)  ماتم می ریزنند.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب، پیرامون ویژه‌برنامه‌های سوگواری در حرم حضرت معصومه(س) گفت: ‌صبح روز شهادت یکشنبه 21 مهر ماه نیز برنامه عزاداری دیگر ساعت 10 صبح برگزار می‌شود که حجج اسلام والمسلمین صادقی واعظ و حسنی در این مراسم سخنرانی می‌کنند و مسعود زمانی نیز مداح مراسم خواهد بود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: عصر روز شهادت نیز مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عصاری و مداحی علیرضا زنگی برپا خواهد بود. شام شهادت نیز عزاداری امام محمدباقر(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حمید میرباقری و مداحی جواد اشعری برگزار می‌شود.

سخنرانان در این مراسم فضائل آن امام همام را بیان کردند و ذاکران به مرثیه سرایی پرداختند.

مراسم عزاداری شهادت امام محمد باقر علیه السلام همچنین در مساجد، حسینیه ها، امامزادگان قم بویژه مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

بنا به اعلام دفاتر و بیوت مراجع تقلید ، مراسم عزاداری شهادت مظلومانه آن امام همام با حضور علما طلاب روحانیان و مردم ولایتمدار در بیوت و دفاتر مراجع برگزار می شود.


منبع:ابنا

211008




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین