عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۸۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: برای تکمیل ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع)، این بارگاه روزعرفه به بوشهر منتقل می‌شود.

عقیق:محمدحسن پرآور در نشست ستاد استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) با تبریک سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: گسترش فرهنگ ازدواج آسان در جامعه امری بسیار مهم است و جوانان باید از ائمه اطهار(ع) الگوبرداری کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در بازسازی ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) افزود: تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای توسط عزیزان این ستاد انجام گرفته و بسیار خوشحال هستیم که استان بوشهر میزبان ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مردم این استان به اهل بیت(ع) و ائمه اطهار(ع) عشق و علاقه و دلبستگی زیادی دارند و روز به روز نیز این عشق و ارادت بیشتر شده است.

پرآور تصریح کرد: با تلاش ستاد بازسازی عتبات عالیات، ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) به زودی وارد استان بوشهر می‌شود و ادامه ساخت این ضریح در بوشهر انجام خواهد شد.

وی از ورود ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) در روز عرفه به شهر بوشهر خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، این ضریح روز دوشنبه آینده وارد برازجان می‌شود و روز عرفه نیز با استقبال باشکوه مردم و مسئولان وارد بندر بوشهر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر اضافه کرد: میزبانی از این ضریح مطهر افتخار بسیار بزرگی برای مردم استان بوشهر است و باید شرایط لازم برای استقبال مردم فراهم شود.

پرآور افزود: در هنگام تکمیل ساخت این ضریح مبارک نیز باید شرایط برای زیارت مردم فراهم شود و از مسئولان انتظار داریم در این مسئله اهتمام ورزند.

وی گفت: شیعیان همواره از وفاداری و فداکاری حضرت ابوالفضل(ع) به نیکی یاد می‌کنند و اطمینان داریم که مردم استان بوشهر استقبال بی‌نظیری از این ضریح دارند و بار دیگر عشق و علاقه خود به ائمه اطهار(ع) را نشان می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: در هر شهر و روستایی از استان که از این ضریح استقبال می‌شود باید برنامه‌ریزی لازم انجام و تمهیدات لازم اندیشیده شود تا مردم بدون هیچ مشکلی بتوانند از این ضریح استقبال کنند.


منبع:تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین