عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
فیلم|
حاج مهدی سلحشور گفت: نیروی انتظامی این روزها که همه نهادها وظیفه خود را زمین گذاشتند، درخصوص حجاب درحال تلاش است. در این زمان وظیفه ما هم‌نوایی با دشمن برای تخریب است یا حمایت؟

عقیق: حاج مهدی سلحشور مداح سرشناس کشورمان با انتشار فیلمی از فضای مجازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجابان اظهارداشت: در روزهای ابتدایی جنگ در خرمشهر، زمانی که رزمنده‌ها با هجمه دشمن تا دندان مسلح مواجه شدند و از آن طرف حمایت و پشتیبانی هم نمی‌شدند و حتی خیانت هم بود، در آن شرایط کار را رها نکردند چون عده‌ای خیانت می‌کنند بلکه مردانه ایستادند و از وجب به وجب کشور دفاع کردند.

آن جنگ نرم امروز به جنگ نرم تبدیل شده است و دشمن بی‌مهابا درحال حمله به سمت ماست تا ما را به ته دره بی‌حیایی، بی‌حجابی و بی‌عفتی برساند. تا زمانی‌هم که ما را به آنجا نرساند، دست نمی‌کشد.

وی افزود: در این شرایط نیروهای انتظامی وسط میدان آمدند و درحالی که هیچ نهاد دیگر کار و وظیفه‌اش را انجام نمی‌دهد، ایستادند و به تنهایی بار دیگران را هم به دوش می‌گیرد.

در این شرایط وظیفه ما چیست؟ باید مانند دشمن هجمه کنیم یا الان زمان حمایت است؟سلحشور ادامه داد: البته مشکلات و نقایصی هم وجود دارد و باید آن‌ها را گفت و اصلاح شود و یقین داریم این کار به تنهایی نیروی انتظامی نیست و باقی نهادها هم باید وظیفه خود را انجام دهند. لایحه عفاف و حجاب مدت‌هاست که درحال پاسکاری شدن است.

این مداح اهل بیت(ع) سه درخواست از مسئولان در این خصوص کرد.

فیلم سخنان او را ببینید:

تعداد بازدید : 40

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین