عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
همزمان با ولادت امام حسن(ع) برگزار شد:
محفل بزرگ قرآنی امام حسنی‌ها امروز با حضور گسترده اقشار مختلف در محل ورزشگاه یک صد هزار نفری آزادی تهران با برنامه های بسیار متنوعی برگزار شد.

گزارش تصویری

عقیق: اجتماع عظیم چند ده هزار نفری «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 15:30 در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار شد.

ورزشگاه آزادی از ساعات ابتدایی شروع این محفل قرآنی امام حسنی‌ها مملو از جمعیت شد.

النخاله در ورزشگاه «آزادی»: قطعا اسرائیل را شکست خواهیم داد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در اجتماع 100 هزار نفری مردم ایران در ورزشگاه آزادی تهران تاکید کرد که ملت فلسطین به لطف قرآن و اسلام و حمایت‌های ایران بر رژیم صهیونیستی پیروز خواهد شد.

اجتماع قرآنی 100 هزار نفری مردم در ورزشگاه آزادی به مناسبت سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور میهمان ویژه از مقاومت فلسطین فضای فلسطینی به خود گرفت و جمعیت با فریادهای خود بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت آن تاکید کردند.

زیاد  النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بلافاصله از فرودگاه خود را به ورزشگاه آزادی رساند تا از این مکان بزرگ با حضور پرشور 100 هزار نفر از قشرهای مختلف ملت ایران که به عشق قرآن کریم و کریم اهل بیت(ع) جمع شده بودند، مراتب تقدیر و تشکر مردم مظلوم فلسطین را به ملت بزرگ ایران ابلاغ کند.

زیاد النخاله در سخنان کوتاهی گفت: در این ماه مبارک و این روز مبارک(سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام) و در در این مناسبت و اجتماع بزرگ قرآنی و در کشور اسلام، به شما ملت بزرگ ایران سلام عرض می‌کنم.

جسم شما در تهران، اما قلوب یکایک شما در فلسطین عزیز است، و در فلسطین هم، قلوبشان با مردم تهران و ایران عزیز است، و  همواره، قرآن کریم، ما را به هم پیوند داده و جمع کرده است، همان قرآن کریمی که این جلسه برای آن تشکیل شده است.

امروز تاکید می کنم که فلسطین باقی خواهد ماند، قرآن باقی خواهد ماند و ملت قهرمان فلسطین مقاومت خود را ادامه خواهند داد.

کسانی که در فلسطین مقاومت می کنند، حافظان قرآن، قاریان قرآن، اهل انس با قرآن هستند و با این قرآن  است که در صحنه مقاومت مانده‌اند و همچنان به مقاومت ادامه خواهند داد.

النخاله در پایان تاکید کرد که اسرائیل هرگز پیروز نخواهد شد، ما قطعا اسرائیل را با اسلام و قرآن و حمایت جمهوری اسلامی ایران شکست خواهیم داد.

در ادامه گزارشی از این مراسم را ببینید:

تعداد بازدید : 106
 
تعداد بازدید : 56
 
تعداد بازدید : 35

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین