عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری مسابقه سراسری آوای ربنا به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

عقیق: حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری مسابقه سراسری آوای ربنا به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

صالحی گفت: با عنایت به اهمیت توجه ویژه به قرآن در ماه نزول این کتاب آسمانی، این مسابقه با هدف ترویج قرآن و نماز و با مشارکت ستاد اقامه نماز کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع این مسابقه دعاهای قرآنی قنوت نماز می‌باشد گفت: این مسابقه از اول ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت منابع و سوالات از کانال‌های در پیام رسان ها ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz_ir@ مراجعه فرمایند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور افزود: این مسابقه در قالب سخنرانی‌های کوتاه از حجت الاسلام و المسلمین بهشتی برگزار می‌شود که شرکت کنندگان می‌بایست پاسخ صحیح سوالات را به سامانه پیامکی ستاد اقامه نماز با سر شماره ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه نتایج این مسابقه همزمان با عید سعید فطر در سایت ستاد اقامه نماز کشور منتشر خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر روز به پنج برگزیده به قید قرعه هدایای نقدی اهدا خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین