عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
حجت‌الاسلام عالی درکاشان؛
سخنران مذهبی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سرویس های اطلاعاتی اسرائیل درتمام فتنه ها نقش داشته است ادامه داد: درتمام آشوب ها، فتنه ها و ترورهای دانشمندان هسته ای، سرداران و بعضی از بزرگان نظامی اسلامی ایران رژیم صهیونیستی نقش داشته است.

عقیق: حجت‌الاسلام و المسلمین مسعود عالی شامگاه یک شنبه ۱۷ دی در مراسم دهه بصیرت و یوم الله ۱۹دی که همراه با گرامی داشت شهدای زائر سردار دلها در کرمان و از طرف نماینده ولی فقیه در کاشان در،مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن گرامی داشت سالروز شهادت علی بن باقر(ع) گفت: این امامزاده بزرگوار علاوه بر اینکه فرزند بلافصل و بدون واسطه امام باقر(ع)بودند فردی بسیار با تقوا و عالم شهید بودند.

سخنران مذهبی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، اولین حرم ائمه در ایران حرم امام رضا(ع) دومین حرم حضرت معصومه(س) ،سومین حرم احمدبن موسی شاه چراغ در شیراز و چهارمین حرم علی بن باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان می باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عالی با بیان اینکه علی بن باقر(ع)، عالم و مبلغ دین از طرف پدرش به منطقه کاشان بوده است خاطرنشان کرد: قم، کاشان و سبزوار تنها مناطق شیعه نشین در زمان ائمه اطهار (ع) بوده است.

وی ضمن گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد :شهیدحاج قاسم سلیمانی بعد از شهادتش تبدیل به یک مکتب شد و به جا است که راجع این مکتب بیشر گفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه حاج قاسم زمانی که فرمانده سپاه قدس شد ماموریت آخر زمانی اش شروع شد اظهار داشت: مقام معظم رهبری گفتند بزرگترین کار حاج قاسم احیای جبهه مقاومت بود.

سخنران مذهبی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه دست لبنان را پر کرد ابراز داشت: این شهید بزرگوار در فلسطین دست حماس را که با سنگ با اسرائیلی ها می جنگیدند پرکرد به طوری که الان توان مبارزه با سومین ارتش دنیا، آمریکا و کشورهای غربی را پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه صهیونیست ها رذیلانه ترین و نامردانه ترین جنایت را نسبت به مردم مظلوم غزه انجام دادند یادآورشد :جنایات صهیونیست ها درغزه در قتل عام بیش از ۲۲هزار نفر زن و کودک بی گناه علاوه بر اینکه هیچگونه دستاورد نظامی برایش نداشت نفرت جهانی را در برداشت.

وی جبهه مقاومت را محصول درایت و اخلاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و با بیان اینکه روایت داریم پرچم ظهور امام زمان(عج)در ایران نام قوم فارس و مشرق زمین بلند می شود گفت:امام باقر(ع) فرمود پرچم ظهور امام زمان را ایرانی ها به دست صاحب اش می سپارند.

سخنران مذهبی با بیان اینکه ای کاش مشکلات اقتصادی اجازه می داد دستاوردهای نظام بیان شود ابراز داشت: به قدری قدرت نظامی ایران پیشرفت کرده که در حال حاضر ۳۰ کشور جهان درخواست خرید پهباد از ایران کرده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی ظهور امام زمان(عج) را نیازمند امنیت نسبی در منطقه دانست و با بیان اینکه اسرائیل بزرگترین و اصلی ترین عامل تهدید و ناامنی در منطقه غرب آسیا می باشد گفت: دشمنان برای ایجاد آشوب و فتنه دربیرون خانه و امتیازگیری در درون داخل خانه اسرائیل را وسط کشورهای اسلامی قرارد ادند.

وی با بیان اینکه آشوب، فتنه ،جنگ و ترور هدف اصلی تشکیل دولت اسرائیل غاصب در غرب آسیا در بین کشورهای اسلامی بوده است یاد آورشد : دشمنان وقتی که قدرت اسلام را بعد از دولت عثمانی دیدند برای از بین بردن مسلمانان اقدام به تشکیل این رژیم جعلی در این منطقه نمودند.

سخنران مذهبی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سرویس های های اطلاعاتی اسرائیل در تمام فتنه ها نقش داشته است ادامه داد: درتمام آشوب ها، فتنه ها و ترور های دانشمندان هسته ای، سرداران و بعضی از بزرگان نظامی اسلامی ایران،رژیم صهیونیستی نقش داشته است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین