عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم:
نماهنگ «شهید القدس» با صدای علی‌اکبر حائری و سرودخوانی گروهی از نوجوانان درباره شهید سلیمانی منتشر شد. نوجوانان در این نماهنگ بخشی از دلاوری‌های حاج قاسم در مبارزه با دشمنان را با شیوه‌ای هنرمندانه روایت می‌کنند.

عقیق: همزمان با ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، نماهنگ «شهید القدس» با صدای علی‌اکبر حائری و کارگردانی سیدمحمدرضا حسینی منتشر شد. 

این قطعه تصویری، سرودخوانی گروهی از نوجوانان در رثای قهرمان مبارزه با تروریسم، شهید سلیمانی است و بخشی از دلاوری‌های او در مبارزه با دشمنان را با شیوه‌ای هنرمندانه از زبان نوجوانان روایت می‌کند. این نماهنگ را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 48
 
تعداد بازدید : 26
فیلم با کیفیت

متن شعر این نماهنگ به شرح زیر است:

«تو یه اسطوره‌ای تو واقعیت
که مِثلِت حتی تو افسانه‌ها نیست

می‌دونم دیگه پروانه‌تر از تو
تو کل عالم پروانه‌ها نیست

قاف الف سین میم
هنوز از اسمتم حتی می‌ترسن

قاف الف سین میم
تو رو کشتن چون از فردا می‌ترسن
اینا آتیشن از دریا می‌ترسن

قاف، قله غیرته
الف، اوج عزته
سین؛ سردار حرم
میم؛ محور وحدته

سلام عمو قاسم من
عکس رو جلد دفترم

پدرم قهرمان من و 
تو قهرمان پدرم

القدسُ لَنا، ای سردار قدس
اِسمت حک می‌شه، رو دیوار قدس»

در ابتدای این کلیپ به دلیل سیاست‌های ضدآزادی‌خواهانه اپلیکیشن اینستاگرام، به جای استفاده از نام اصلی این نماهنگ، یعنی «شهید القدس»، از نام فرعی آن یعنی «قاف، الف، سین، میم» استفاده شده است تا از حذف آن از این اپلیکیشن جلوگیری شود. 

گروه سرود «احسان» این قطعه را براساس شعری از محسن سلطانی اجرا می‌کند و محمدرضا گلپور تصویربرداری، مهدی سوسنی تنظیم، علی فرزندی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته و استدیو ریحان نیز مجری طرح این نماهنگ بوده است.

نماهنگ «شهید القدس» در اداره کل فرهنگی شهرداری تهران تهیه شده و به مناسبت ۱۳ دی‌ماه، سالروز شهادت سردار سلیمانی منتشر شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین