عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
در هیئت فدائیان حسین(ع) اصفهان:
حاج سیدرضا نریمانی مداح سرشناس کشورمان همزمان با ایام عزاداری فاطمیه دوم در هیأت فدائیان حسین(ع) اصفهان، کتاب «حقیقت عظیم» را معرفی کرد.

عقیق: حاج سید رضا نریمانی مداح سرشناس کشورمان همزمان با ایام عزاداری فاطمیه دوم در هیأت فدائیان حسین(ع) اصفهان، کتاب «حقیقت عظیم» را معرفی کرد.

حاج سیدرضا نریمانی امسال ضمن معرفی کتاب حقیقت عظیم، هر شب بخش‌هایی از این کتاب را در هیأت می خواند.

تعداد بازدید : 45

معرفی کتاب حقیقت عظیم توسط سیدرضا نریمانی

کتاب«حقیقت عظیم» شامل مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) درباره‌ حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) از ۱۳۵۱ هجری شمسی است که به همت مؤسسه فرهنگی حدیث لوح و قلم، گردآوری و توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

در پشت جلد این کتاب درج شده است: فاطمه زهرا سلام الله علیها، به صورت، یک بشر و یک زن است؛ اما در معنا، یک حقیقت عظیم و یک نور درخشان الهی و یک بنده‌ صالح و یک انسان ممتاز و برگزیده است.

آن کسی است که رسول اکرم به امیرالمؤمنین(علیهم السّلام) فرمود: «یا عَلِیُّ اَنتَ قائِدُ المُؤمِنینَ اِلَی الجَنَّةِ یَومَ القیامَةِ وَ فاطِمَةُ تَقودُ المُؤمِناتِ اِلَی الجَنَّة یَومَ القیامَة». یعنی در روز قیامت، امیرالمؤمنین مردان مؤمن را به سوی بهشت هدایت می‌کند و فاطمه‌ زهرا، زنان مؤمن را به بهشت الهی راهنمایی می‌کند؛ عِدل امیرالمؤمنین، همپایه و هم‌سنگ امیرالمؤمنین. بیانات در دیدار جمعى از بانوان سراسر کشور ۱۳۶۸/۱۰/۲۶

 

خوانش بخش‌هایی از کتاب حقیقت عظیم در هیأت

همچنین در بخشی از کتاب آمده است: بایستی کوشش بشود در هر منبری چه در فاطمیّه، چه در عاشورا، چه در اوقات دیگر درس از أئمّه(علیهم‌السّلام)، درس انسان شدن، درس کامل شدن، درس تقرّب الی‌الله گنجانده بشود. ما باید درس بگیریم، یاد بگیریم. صِرف محبّت کافی نیست. البتّه محبّت کارساز است امّا کافی نیست، ولایت لازم است. ولایت یعنی تولّی کردن، دنباله‌روی کردن، دست به دامن اینها زدن؛ راهی را که اینها رفته‌اند انسان آن راه را برود؛ این لازم است. ۱۱/فروردین/۱۳۹۵ (دیدار جمعی از مداحان)

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند از طریق کانال «کتاب هیأت» در ایتا، تلگرام و اینستاگرام به نشانی @ketabeheyat و یا تماس با ۰۹۱۹۸۸۰۰۲۵۵  کتاب را با تخفیف ویژه تهیه کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین