عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
در برنامه به افق فلسطین مطرح شد:
مهدی سلحشور مداح سرشناس کشورمان با حضور در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق گفت: دوگانه زشتی این روزها راه افتاده میان مردم و حاکمیت که اگر جنگی شود،‌ مردم آسیب می‌بینند و حاکمیت مصون است.

عقیق: حاج مهدی سلحشور مداح اهل بیت(ع) در برنامه به افق فلسطین شبکه افق اظهار داشت: تردید نکنید اگر پایش بیفتد، مردم ایران ثابت قدم‌تر از هر کسی، در میدان خواهند بود ولی افرادی معلوم الحال نسبت به این مسئله شبهه وارد می‌کنند. به آنها خیلی گلایه داریم، همان کسانی که در یک تظاهرات دوران قبل از انقلاب شرکت نکرده‌اند و زمان جنگ از ۷۰ کیلومتری اندیمشک هم رد نشدند، اما الان می‌گویند که مردم ما از هزینه دادن خسته شده‌اند.

این مداح اهل بیت افزود: اگر کسی خسته شده است، شماها هستید. تعداد این‌ها هم محدود و معدود است.

وی با اشاره به اینکه این افراد دل مردم را خالی می‌کنند، گفت: اینها همان افرادی هستند که اگر مسئله‌ای بشود زودتر از همه کم می‌آورند. کما اینکه قبلاً هم امتحان پس داده‌اند.

سلحشور با اشاره به اینکه آنها دوگانه مردم و حاکمیت را مطرح می‌کنند که مردم آسیب می‌بینند و حاکمیت مصون است، تصریح کرد: این دوگانه زشتی است. اگر منظورشان از حاکمیت، شخص خودت و اطرافیانت هست که بله شما روز اول فرار می‌کنید و آسیب نمی‌بینید اما اگر منظورتان از حاکمیت، امامین انقلاب است که امام راحل زمان جنگ به پناهگاه نمی‌رفت و ثابت و استوار ایستاد و فرمود مگر مردم پناهگاه دارند که من بروم. حضرت آقا هم زمان جنگ، از روزهای نخست خودشان و فرزندانشان در جبهه و خطوط مقدم بودند. خود من آقا مصطفی را در خطوط جبهه دیدم. آن زمان ایشان رئیس جمهور بود. دوگانگی وجود ندارد.

در ادامه فیلم این اظهارات را ببینید:

تعداد بازدید : 539

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین