عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
در پیام های جداگانه ای منتشر شد:
در پی درگذشت حاج سیدجعفر ماهرخسار پیرغلام آستان سیدالشهدا(ع) و مداح حرم امام رضا(ع)، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و خانه مداحان پیام تسلیت صادر کردند.

عقیق: در پی درگذشت حاج سیدجعفر ماهرخسار پیرغلام آستان سیدالشهدا(ع) و مداح حرم امام رضا(ع)، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و خانه مداحان پیام تسلیت صادر کردند. در متن پیام حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمده است:

درگذشت پیرغلام و ستایشگر عالیقدر بارگاه حضرات معصومین علیهم السلام، خاصه حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، حجت‌الاسلام حاج سید جعفر ماهرخسار باعث اندوه محبین اهل بیت علیهم‌السلام شده است. 

ایشان عمر با برکت خویش را در ستایش آستان آل الله گذراند  و زوار حرم رضوی با نوای او، دل‌های خویش را صفا می‌دادند.

مصیبت وارده را به عموم محبان خاندان عصمت و طهارت، جامعه مداحان و خانواده‌ معزز ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت مسألت می‌نمایم.

۵۰ سال مداحی در حرم مطهر رضوی

همچنین در متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی آمده است:

درگذشت پیرغلام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، حجت‌الاسلام حاج سید جعفر ماهرخسار را تسلیت می‌گویم. آن مرحوم بیش از ۵۰ سال در حرم مطهر رضوی به مرثیه‌خوانی پرداخت و با نفس گرم خود دل‌های بسیاری را به دستگاه آل الله گره زد. 

ان‌شاءالله مهمان سفره ولی نعمتان علی موسی الرضا علیه‌السلام و اباعبدالله الحسین علیه‌السلام خواهد بود. فقدان این پیرغلام را که از دلسوختگان اهل بیت بود به خانواده و دوستان تسلیت گفته و برای ایشان، علو درجات از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم.

خانه مداحان اهل بیت(ع) هم در پیامی درگذشت حاج سیدجعفر ماهرخسار را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

درگذشت ذاکر و پیرغلام با اخلاص اهل بیت علیهم السلام، مرحوم حاج سید جعفر ماهرخسار،‌ را به خانواده محترم ایشان و جامعه ستایشگری تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین