عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
هیئت‌های جوانان عاشورایی:
هیئت‌های جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام سراسر کشور در حمایت از پیروزی بی‌نظیر جبهه مقاومت در عملیات «طوفان الاقصی» بیانیه‌ای صادر کردند.

عقیق: هیأت‌های جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام سراسر کشور در حمایت از پیروزی بی‌نظیر جبهه مقاومت در عملیات «طوفان الاقصی» بیانیه‌ای صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ» (توبه: ۱۴)

«قرآن می‌گوید: قُل موتوا بِغَیظِکُم‌‌؛ بله، خشمگین باشید و از خشم بمی‌رید؛ و همین هم خواهد شد، دارند میمیرند. بعون‌الله این «قُل‌ موتوا بِغَیظِکُم‌» در مورد رژیم صهیونیستی در حال تحقّق است.» (رهبر معظم انقلاب ۱۴۰۲/۷/۱۱)

در حالی که رژیم غاصب صهیونیستی در دو میدان سیاسی و نظامی، در شبکه‌ای درهم‌تنیده از مشکلات دست‌وپا می‌زد و هر روز و هر ساعت در انتظار تیغ برنده حماس به سر می‌برد، به ناگاه در بامداد روز شنبه ۱۴۰۲/۷/۱۵ با «طوفان بی‌امان اقصی» روبرو شد.

آری! جوانان غیور و مسلمان جبهه مقاومت بویژه گردان‌های عزالدین قسام، از شاخه نظامی حماس، در پی اهانت چندین‌باره رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی به شایستگی پاسخی کوبنده و «بی‌نظیر» در تاریخ فلسطین را رقم زدند.

جوانان مقاومت با هک گنبد پوشالی (آهنین) دشمن و سقوط پایگاه‌های نظامی در اطراف غزه یکی پس از دیگری به وسیله لشکر همیشه پیروز خود؛ و با شلیک ۵۰۰۰ موشک از ناحیه جبهه اسلام به مأمن کفر و صهیون، یک هجمه بی‌بدیل ترکیبی را به جهانیان نشان دادند و بزرگترین ضربه امنیتی و اطلاعاتی را علاوه بر نفوذ در عمق دشمن، بر صهیونیسم وارد آوردند.

هلاکت صدها تن از جیش یهود معاند و بیش از هزار زخمی و اسارت خفت بار فرمانده سابق لشکر حمله به غزه و چند تن از افسران عالی‌رتبه نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، طلیعه پیروزی‌های پیش روست که وعده الهی را زودتر از آنکه بتوان تصور کرد، محقق می‌سازد:«إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا» 

شکل‌گیری و تقویت مقاومت در دهه‌های اخیر در منطقه غرب آسیا، از بزرگ‌ترین پدیده‌های مبارک این دوران بود که تأثیر بسزایی در این عزیمت مقدس و فتح مبارک داشت.

وعده امام مسلمین و نائب الحجه به جوانان فداکار فلسطینی در غزه، کرانه غربی، سرزمین‌های ۴۸، اردوگاه جنین و سایر ساکنان اردوگاه‌های فلسطینی که پیشران جبههٔ مقاومت به حساب می‌آیند، به زیبایی و عظمت هرچه تمام‌تر در حال تحقق است:

«إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا» (حج: ۳۸)؛ «لَئِنْ صَبَرْتُمْ لَهُوَ خَیْرٌ لِلصَّابِرِینَ» (نحل: ۱۲۶)؛ «وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا فَإِنَّ ذَلِکَ مِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ» (آل‌عمران: ۱۸۶)؛ «سَلَامٌ عَلَیْکُمْ بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ» (رعد: ۲۴)

پیام روشن این عملیاتِ پیروز به جهان عرب، بویژه دولت‌هایی که بر «اسب بازنده» شرط بسته‌اند، تمامی خفتگان ننگ و ذلت را هم به خود آورد و موجب بیداریِ پیش از پیش امت اسلامی در کلیه بلاد مسلمین شد.

ما جوانان عاشورایی هیأت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور ضمن حمایت از تمام جنبش‌های آزادی‌بخش و نیروهای فداکار جبهه مقاومت، اعلام می‌داریم برای جانفشانی به فرمان فرمانده کل قوا و امام مسلمین، امام خامنه‌ای (دام‌ظله) در فلسطین اشغالی، غزه و سایر بلاد درگیر با دشمن صهیونیستی آماده و مهیاییم و برای نبردِ نهاییِ موعود لحظه‌شماری می‌کنیم... «بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ» (إسراء: ۵)


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین