عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
همزمان با پیروزی های جبهه مقاومت در أراضی اشغالی:
ائمه جماعت مساجد استان تهران با ارسال پیامی به مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین در پی حمله طوفان الاقصی، ضمن حمایت از این اقدام، پیروزی آنان در این نبرد را تبریک گفتند.

عقیق: ائمه جماعت مساجد استان تهران با ارسال پیامی به مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین در پی حمله طوفان الاقصی، ضمن حمایت از این اقدام، پیروزی آنان در این نبرد را تبریک گفتند. متن این پیام به شرح زیر است:

«نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ»

پیروزی ظفرمندانه‌ رزمندگان جبهه‌ مقاومت و مبارزان غیور فلسطینی بر رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی در عملیات «طوفان الاقصی»، برگی زرّین و مقطعی درخشان در تاریخ معاصر مقاومت و مبارزه‌ مستضعفان، مسلمانان و آزادگان با استکبار جهانی است که با توکّل بر خداوند متعال و اتّکاء به امّت مقاوم اسلامی، جوانان مؤمن و مجاهد فلسطین و پشتیبانی ملّت‌های آزاده‌ جهان به دست آمد.

قدرت‌ نمایی ستودنیِ رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین و غافلگیری رژیم کودک‌کش صهیونیستی در برابر طوفان «الاقصی» و در پی آن زمین‌گیر شدن صهیونیست‌ها در شهرهای تل‌آویو، اشدود و سدیروت و شهرک‌های صهیونیست نشین در فلسطین اشغالی؛ نشانگر این واقعیت است که ملّت غیور فلسطین و رزمندگان محور مقاومت بیش از گذشته در مقابل این غاصبان تروریست، عزم خود را برای پیروزی نهایی جزم نموده‌اند و این همان ثمره‌ شیرین مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران جهان است.

رژیم جنایتکار صهیونیست و حامیان او در هجوم بی‌رحمانه‌ اخیر خود به مردم مظلوم نوار غزّه، ترور مبارزان فلسطینی و «هتک حرمت مسجدالاقصی»، هرگز تصوّر نمی‌کردند که با چنین انتقام طوفانی از جانب مجاهدان فلسطینی روبرو گردند. جبهه‌ مقاومت امروز تمام سرزمین‌های اشغالی را در تیررس خود قرار داده و نُوید پیروزی نهایی بر رژیم سفاک صهیونیستی را به رُخ جهان کشیده است.

ما ائمه جماعت مساجد استان تهران، فتح شیرین و بزرگ ملّت مقاوم فلسطین و رزمندگان شجاع محور مقاومت در عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم سفّاک صهیونیست را به پیشگاه نورانی و مقدّس حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه و به محضر شریف ولیّ امر مسلمین، رهبر معظّم و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، رهبران و گروه‌های مبارز و ملّت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت، امّت اسلامی و ملّت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و بر مجاهدان فلسطینی و ارواح طیّبه‌ شهدای مقاومت و به ویژه روح پرفتوح سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمان یرضوان الله علیه سلام و درود می‌فرستیم و از درگاه باعظمت خداوند متعال، پیروزی نهایی ملّت مسلمان فلسطین بر اشغالگران قدس شریف و آزادی مسجدالاقصی را مسألت می‌نماییم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین