عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۹۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
آیت الله مکارم در پیامی به همایش سالک الی الله:
یکی از مراجع تقلید با اشاره به ویژگی‌های آیت‌الله ناصری تصریح کرد: ایشان، دانشمندی آگاه و روحانی دلسوز بود که در میان مردم و همراه با آنان بود؛ فعالیت‌های خیریه ایشان در ساخت مدارس و مراکز درمانی و کمک به نیازمندان قابل توجه است.

عقیق: آیت الله ناصر مکارم شیرازی برای همایش «سالک الی الله» ویژه بزرگداشت مرحوم آیت الله ناصری که در قم درحال برگزاری است، پیامی را صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

جایگاه رفیع علم و علما در هیچ دین و آیینی همچون دین مبین اسلام مورد تاکید و توجه قرار نگرفته است.

یکی از اسرار این مساله آن است که اندیشه و آثار دانشمندان به زمان حیات آنان اختصاص ندارد بلکه چه بسا تا هزاران سال پس از آنان نیز باقی مانده و مورد استفاده دیگران قرار گیرد، چراغ‌هایی که زمین را روشن می‌سازند و رسالت پیامبران را ادامه می‌دهند.

این همایش که به یادبود مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری اصفهانی (ره) برگزار گردیده در تجلیل از مقام علم و معنویت است.

آن فقید سعید هم در مراتب علمی با حضور در درس بزرگان نجف همچون مرحوم امام خمینی و آیات عظام وقت و هم در مراتب معنوی با رسیدن به محضر سالکان و عارفان معظم به شخصیتی تاثیرگذار تبدیل گردید و پس از طی مراتب تحصیل و تهذیب نیز با بازگشت به زادگاه خویش در ایران، به تربیت نفوس و تعلیم دروس و تبلیغ معارف اهل بیت اهتمام ورزید.

دانشمندی آگاه و روحانی دلسوز که در میان مردم و همراه با آنان بود؛ فعالیت‌های خیریه ایشان در ساخت مدارس و مراکز درمانی و کمک به نیازمندان قابل توجه است. 

علاقه و عشق وافر ایشان به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نزد همراهان و علاقه‌مندان به ایشان معروف و مشهور می‌باشد.

این جانب ضمن تسلیت مجدد به خاندان، بازماندگان، شاگردان و علاقه‌مندان خصوصا فرزندان آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات ایشان را خواستارم و از برگزار کنندگان این همایش تشکر و قدردانی می‌نمایم.

ناصر مکارم شیرازی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین