عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۲۸۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
آرتین سرایداران بازمانده حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ(ع) شب گذشته چهارشنبه چهارم مردادماه همزمان شب تاسوعا با حضور در هیأت ریحانةالنبی(س) به عزاداری پرداخت.

عقیق: آرتین سرایداران بازمانده حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ(ع) شب گذشته چهارشنبه چهارم مردادماه همزمان با شب تاسوعا با حضور در هیأت ریحانةالنبی(س) با مداحی محمدحسین پویانفر به عزاداری پرداخت.

پویانفر در این مراسم گفت: امشب میان‌دار هیأت ما آرتین است. روح پدر، مادر و برادرش شاد باشد.

تعداد بازدید : 783

میان‌داری آرتین سرایداران در مجلس عزاداری شب تاسوعای هیأت ریحانة النبی

به گفته ابوالفضل خوش‌نژاد، داماد خانواده شهید سرایداران، بعد از وقوع حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و به شهادت رسیدن پدر، مادر و آرشام فرزند خانواده، ما برای تسکین دردها و رنج‌هایمان، مدام صوت مداحی از محمدحسین پویانفر با موضوع لالایی برای حضرت علی اصغر (ع) را گوش می‌دادیم. این موجب علاقه آرتین به صدای پویانفر شد و بعد با دیدار و ارتباط با این مداح، علاقه‌اش به او بسیار شد.

خوش‌نژاد شب گذشته با انتشار تصویری از دست مجروح آرتین نوشته بود که بناست هفته آینده دست او دوباره جراحی شود.

ماجرای ارتباط پویانفر با آرتین سرایداران به مقام معظم رهبری هم اطلاع داده شد و ایشان در حاشیه دیدار با خانواده شهدای شاهچراغ، با ابراز رضایت از این اتفاق فرمودند: سلام قلبی من را به آقای پویانفر برسانید و بگویید حتماً صدقه دهند. من برایشان دعا می‌کنم. بعد ایشان چفیه‌‌ای را به عنوان هدیه برای آقای پویانفر فرستادند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین