عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
فیلم|
حاج مهدی رسولی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت از عزادارانی که برای شرکت در مراسم یو‌م‌العباس به زنجان می‌رسانند درخواست کرد تا در حمایت از عظمت کلام الله مجید و محکومیت اهانت به قرآن کریم در هنگام عزاداری قرآن به همراه داشته باشند.

عقیق: حاج مهدی رسولی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت از عزادارانی که برای شرکت در مراسم یو‌م‌العباس به زنجان می‌رسانند درخواست کرد تا در حمایت از عظمت کلام الله مجید و محکومیت اهانت به قرآن کریم در هنگام عزاداری قرآن به همراه داشته باشند.

این مداح اهل بیت با انتشار فیلم زیر نوشت:

تعداد بازدید : 59

"سلام به همه همزبانهای عزیزم در سراسر عالم

برای ما زنجانیها، یوم العباس روز انقلاب قلوب است. خدا را شاکریم که توفیق شد امسال نیز در ضیافت حضرتش حاضر شویم و آن را درک کنیم. اما از طرفی نیز قلبمان جریحه دار مصیبت عظمایی است که اخیراً اتفاق افتاده و آن هم جسارت به محضر قرآن کریم است. در مکتب شیعه، قرآن و عترت از هم جدا نمیشوند. و ما نیز که امسال پیراهن عزای عترت الهی را به تن داریم، به همان اندازه عزادار مصیبت جسارت به قرآن کریم هستیم.

اجتماع عظیم و مثال زدنی حسینیه اعظم در یوم العباس، فرصت بسیار خوبی است که مکتب واقعی قرآن و عترت را به جهانیان نشان دهیم و نیز پیام حمایت از قرآن و غیرت خود بر روی تک تک محکمات و متشابهاتش را به همه مخابره کنیم. ما همان شیعیانی هستیم که در دو سال غمبار کرونا، دو محرم ماندگار را رقم زدیم و نشان دادیم خط قرمز ملتِ امام حسین، عزای امام حسین است؛ اکنون نیز نوبت آن است که نشان دهیم خط قرمز مکتب امام حسین، مانیفست این مکتب یعنی قرآن کریم است.

بیایید امروز، هشتم محرم 1445، با به همراه داشتن قرآن کریم در دسته حسینیه اعظم زنجان، نشان دهیم که هم عزادار عترتیم و هم حامی قرآن. این کار شاید ساده و کوچک باشد؛ اما اثر عمیق و بزرگی را میتواند در پی داشته باشد."


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین