عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص آثار مهمونی «۱۰ کیلومتری غدیر» گفت:راهپیمایی غدیر یک شادی همگانی بود که سابقه نداشت.

عقیق:محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و گویی در خصوص آثار راهپیمایی «۱۰ کیلومتری غدیر» گفت: با توجه به اینکه در روز عید غدیر خودم از نزدیک در این راهپیمایی حضور پیدا کردم شاهد شور و نشاط مردم نیز بودم.

وی ادامه داد: این برنامه کم نظیری بود، چرا که ما برنامه‌های عزاداری را در کشور به صورت خاصی برگزار می‌کنیم اما تا به حال برنامه جشن و سرور اهل بیت به این میزان گسترده نشده بود. راهپیمایی غدیر یک شادی همگانی بود که سابقه نداشت. این برنامه از سال گذشته شروع شد که در مسیرهای کیلومتری جوانان مردان و زنان حضور بی بدیلی داشتند و این اتفاق را در تمام استان‌ها شاهدش بودیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امتیاز این رویداد، مردمی بودن آن است. در تهران ۱۲۰۰ موکب مردمی پای کار بودند و این حجم از حضور نشان دهنده امید و نشاطی است که در جامعه وجود دارد. همچنین همبستگی و انسجام ملی از جمله درس‌هایی بود که راهپیمایی غدیر به ارمغان آورد.ما در این راهپیمایی شاهد بودیم که زنان و مردان و کودکان از عمق جان با همه نوع ایثار و فداکاری حضور پیدا کردند.

اسماعیلی ضمن تقدیر از صبر دیگر هموطنان اظهار داشت: لازم است از همه افرادی که در حاشیه این برنامه فعالیت‌هایشان دچار مشکل شد مانند افرادی که از مسافرت آمده بودند و دچار ترافیک شده بودند و به حساب اینکه هموطنان شأن در چنین عید بزرگی شادی جمعی داشتند تحمل کردند، بابت چنین مسأله‌ای هم عذرخواهی کرده و از این صبر تقدیر می‌کنم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین