عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
با صدور پیامی:
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت مرحوم حاج قاسم مستوفی پیر غلام اهل بیت و از خادمان قدیمی مجالس حسینی را تسلیت گفت.

عقیق: به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون
درگذشت خادم الحسین علیه السلام مرحوم حاج قاسم مستوفی که عمر با برکت خود را صرف تعظیم شعائر و تکریم دلسوختگان و شیفتگان مجالس حسینی نمود باعث اندوه و حسرت خیل عظیمی از ذاکران، مادحان، شرکت کنندگان در این مجالس و اینجانب گردید.
 
هیئت به عنوان یک نهاد اجتماعی و کانون فرهنگی مقدس و مردمی همواره باعث ثمرات و اثرات شایسته در تربیت نسل ها و ریشه دواندن حب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در قلوب مومنان بوده است که کارکرد آن در به ثمر رسیدن نظام اسلامی، حضور شگفت انگیز جهادگران دفاع مقدس و سایر عرصه های انقلاب شکوهمندمان غیرقابل انکار است و خدمتگزاران و دست اندرکاران اینگونه محافل، نقش بی بدیلی در حفظ این میراث ارزشمند ایفا کرده اند. 
 
اینجانب فقدان مرحوم حاج قاسم مستوفی که از سرآمدان عرصه خدمت و مدیریت محافل حسینی بود و در آستانه شهادت شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام رخت از جهان فرو بست را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم، علو درجات و همنشینی با اولیا و صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
محمد مهدی اسماعیلی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین