عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
مراسم تجلیل از برنامه سازان رمضان 92 برگزار شد
یادمان نرود که حتی شیطان هم در موضع نصیحت قرار می‌گیرد در حالی که حتی برای انبیاء روش موعظه به نوع پسندیده‌ای که نیاز امروز است، وجود داشته که من این موضوع را در چند سریال دیدم و کیف کردم...

عقیق: مراسم تجلیل از عوامل برنامه ساز تلویزیون در تابستان و رمضان امسال، در سالن رضوان سازمان صداوسیما برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک کاشانی، غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، علی دارابی معاون سیما، مدیران شبکه های مختلف تلویزیونی و برنامه سازان و هنرمندان تلویزیون حضور داشتند.

در ادامه این مراسم از سعید حدادیان مداح اهل بیت دعوت شد و او در سخنانی تصریح کرد: آیت‌الله جوادی آملی فرمودند که اگر بنا بود در این عصر پیغمبری بیاید، حتما شبه رسانه یا رسانه بود. گاهی ممکن است حرف‌های یک معلم فیزیک چندین برابر از یک روحانی بیشتر دل نشین باشد. در حقیقت امروز رسانه باید هارون موسی زمان باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند که تئاتر منبر است ولی ای کاش علی (ع) و آل علی(ع) روی صحنه بروند نه معاویه و آل معاویه، توضیح داد: من موفق نشدم سریال دودکش را ببینم و فقط همان برنامه‌های بعد از افطار را دیدم، تریبون ماه رمضان افتخار بزرگی برای سازندگان برنامه‌هاست و امیدوارم همه ما موفق باشیم.

حدادیان عنوان داشت: البته یادمان نرود که حتی شیطان هم در موضع نصیحت قرار می‌گیرد در حالی که حتی برای انبیاء روش موعظه به نوع پسندیده‌ای که نیاز امروز است، وجود داشته که من این موضوع را در چند سریال دیدم و کیف کردم. آیت‌الله خوشوقت می‌گفتند که نگذارید بد، بدتر شود. گاهی دیالوگ‌هایی در نقش‌های منفی داشتیم که بسیار برای ما تاثیرگذارتر از نقش‌های مثبت بود. در برخی آثار بد های ما و به اصطلاح شخصیت‌های خاکستری دچار بی‌مرامی می‌شوند در حالی که کم مرامی است که دچار بدی می‌شود.

وی ادامه داد: داشتن بعضی مرام‌ها بود که طیب را به آن مقام رساند و جامعه ما پر از طیب‌هایی است که متاسفانه در پرورش شخصیت مورد توجه قرار نمی‌گیرند. نقش‌های منفی هم مرام‌های مثبت دارند که آنها را از کجا گرفته؟ از همین قصه‌ها. شغل مداحان این است که نگذارند کسی برود جهنم.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین