عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۰
نیستان، انتشار دو جلد دیگر مجموعه شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید را در دست دارد تا به زودی جلدهای دهم و یازدهم این مجموعه را نیز وارد بازار کتاب کند.

عقیق:ابن ابی الحدید مجموعه 20 جلدی معروفی در شرح نهج البلاغه ،سخنان گران سنگ مولای متقیان دارد که انتشارات نیستان چند سالی است که ترجمه  این کتاب را به قلم غلامرضا لایقی وارد بازار کتاب می‌کند.

انتشار این مجموعه کتاب‌ها که از سال 88 توسط انتشارات نیستان شروع شده بود، تاکنون 9 جلد از آن وارد بازار کتاب شده بود و این روزها انتشارات نیستان دو جلد دیگر این مجموعه یعنی جلدهای دهم و یازدهم را منتشر کرده است.

این کتاب به همان سبک کتاب به زبان عربی ترجمه می‌شود و جلدهای ترجمه فارسی آن با عربی آن مطابقت دارد و مسئولان انتشارات نیستان پیش بینی می‌کنند کار ترجمه و ویرایش و انتشار این مجموعه تا پایان سال 93 پایان یابد.

همچنین با توجه به استقبال مخاطبان از این مجموعه، کتاب نیستان در نظر دارد تجدید چاپ این مجموعه را به زودی از جلد یک آغاز کند.

جلد دهم و یازدهم ترجمه و شرح نهج البلاغه در 2هزار نسخه منتشر می‌شود و جلد نرم هر یک 16 هزار تومان و جلد سخت هر یک از این جلدها 18هزار و 500 تومان قیمت خورده است.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین