عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
جوانی که در کربلا شفا گرفت:
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح روایتی از شفای یک جوان در سحرگاه روز 17 شهریورماه در حرم حضرت عباس(ع) نقل کرد.

عقیق:سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در پیام صوتی  که در کانال رسمی کمیته جستجوی مفقودین و معراج الشهدا منتشر شد، روایتی از کرامت اخیر حضرت  ابوالفضل العباس علیه السلام اظهارداشت: دیشب بعد از زیارت سیدالشهدا(ع) حوالی ساعت ۳ بامداد به حرم حضرت عباس(ع) رفتم. زیارت کردم، نماز خواندم و دعای پس از زیارت را هم قرائت کردم. یک مرحله سلام پایین پا دارد که رفتم آن‌ها را انجام دهم.

وی با اشاره به اینکه مریض‌ها عمدتاً به آنجا می‌آیند و استغاثه می‌کنند و من هم نزدیک‌ترین فرد به یک جوان بیمار بودم، گفت: لحظه‌ای دیدم، یک جوان بلند قد و لاغر اندامی آنجاست و دوستش هم کنارش است. پای آن جوان شل بود و حرکت صورت و نگاهش طوری بود که نمی‌بیند. من در فاصله دو متری او بودم که می‌گفت شفا گرفتم.

باقرزاده گفت: حس کردم او نابینا بوده و شفا گرفته است و کم کم بینایی چشمانش در حال باز شدن است.  دوستش بالای سر او آمد و درحالت شوکه بودن، از او سوالاتی می‌کرد تا مطمئن شود که می‌بیند. خود آن جوان هم شوکه شده بود.

این فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ادامه داد: من هم جلو رفتم و دستی به سر و صورت او کشیدم و دیدم این جوان خالکوبی هم روی دستش داشت. بسیار منقلب شدم و لحظه‌ای مرز میان ملکوت و دنیا را دیدم.

صوت کامل این اظهارات سردار باقرزاده را اینجا بشنوید:

تعداد بازدید : 277

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین