عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶
استاندار قم خبر داد
استاندار قم در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم از اختصاص۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیر ساخت های زیارتی شهر مقدس قم خبر داد.

 عقیق:کرم رضا پیریایی استاندار قم در جلسه شورای برنامه ریزی استان، با قدردانی از حضور موثر دستگاه های عضو شورای برنامه ریزی و توسعه، بر لزوم تلاش مدیران در جهت تحقق اهداف و برنامه های استان در سال جاری تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به وضعیت اعتبارات استان در سال 92، لزوم اهتمام جدی دستگاه ها به بحث های بودجه ای را یادآور شد و اظهار کرد: همه تلاش خود را برای تامین اعتبار مورد نیاز استان در بخش های مختلف بکار خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری دستگاه ها از ظرفیت های در اختیار در جهت تامین منابع  مورد نیاز برای اتمام طرح های نیمه تمام و استمرار روند توسعه و پیشرفت استان افزود: پروژه های مرتبط با رفاه و آسایش مردم و با پیشرفت فیزیکی بالا باید در اولویت قرار گیرند.

پیریایی با اشاره به آغاز به‌کار دولت یازدهم، استمرار خدمت به مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: خدمت رسانی به مردم در استان نباید لحظه ای کمرنگ و یا متوقف شود.

استاندار قم همچنین از ابلاغ 45 میلیارد تومان اعتبار در قالب تعهدات معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در بخش مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم خبر داد و افزود: این مبلغ شامل 20 میلیارد تومان برای تکمیل زیر ساخت های زیارتی شهر مقدس قم ، 10 میلیارد تومان برای زیر ساخت های محلات غیربرخودار ، 10 میلیاد تومان برای ساماندهی اماکن مقدس و پنج میلیارد تومان نیز برای تکمیل شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) خواهد بود.

در این جلسه طرح احداث آرامستان جدید بهشت فاطمه (س) قم  با رای اکثریت اعضای شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسید. همچنین مدیران جهاد کشاورزی، اب منطقه ای، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حفاظت محیط زیست، نوسازی و تجهیز مدارس، سپاه علی بن ابیطالب(ع) و راه شهر سازی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.


منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین