عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۴
استاد جاودان بیان می فرمایند:
مرحوم آقای سید جمال الدین گلپایگانی از بزرگان درجه اول بود. دو بدهکاری داشت. از قصاب دو سیر و نیم گوشت گرفته بود. قدیم دو سیر و نیم گوشت می گرفتند، ظهر آبگوشتش را می خوردند و شب هم گوشت کوبیده اش را. آدم های دارا این کار را می کردند. یعنی کسی که داشت اینطور زندگی می کرد...
مرحوم آقای سید جمال الدین گلپایگانی از بزرگان درجه اول بود. دو بدهکاری داشت. از قصاب دو سیر و نیم گوشت گرفته بود. قدیم دو سیر و نیم گوشت می گرفتند، ظهر آبگوشتش را می خوردند و شب هم گوشت کوبیده اش را. آدم های دارا این کار را می کردند. یعنی کسی که داشت اینطور زندگی می کرد.
جنازه ایشان را که داشتند می بردند طلبکارش دید و گفت ایشان از دنیا رفت. کمی به من بدهکار بود. خدایا من بخشیدمش. آن یکی طلبکار هم به همین صورت. پاک پاک پاک از دنیا رفت. وقتی شما غصه بدهکاری ات را خوردی و تا جایی که توانستی دادی و حل کردی اگر هم یک وقت چیزی مانده بود، خدا به گونه ای حل می کند.
اقلش این است که اگر به طور جدی هرکاری را که به خاطر داشتی دنبال کرده باشی خداوند بقیه اش را هم به خاطرت می آورد. آنهایی را که از خاطر بردی هم یادت می آید. اگر شما کوتاهی نکردی، خدای متعال کمکت می کند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی استاد جاودان
212113

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین