عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
از مهمترين معجزات زَمزَم اين است كه چاه آن از ابتداي پيدايش تاكنون به هيچ وجه خشك نشده است.
عقیق:حجت اله مهذبي، از رابطان فرهنگي فعال در عمره در وبلاگ خود كه ابتداي سالجاري بارگذاري كرده است، هر از گاهي به انعكاس اخبار و مطالب خبرگزاري حج پرداخته و با انتخاب قالبي مذهبي توانسته تعامل بصري مناسبي با مخاطبان برقرار كند.

در يكي از مطالب جالب درج شده در اين وبلاگ به نقل از مجله عكاظ، خواص درماني آب زمزم مورد بررسي قرار گرفته است كه در بخشي از اين مطلب مي خوانيم: آب زمزم در مكه مكرمه تنها آبي است كه در جهان حاوي تركيبات و املاح منحصر به فرد است و خاصيت درماني دارد.

در اين مطلب مي خوانيم: آب زمزم ويژگي خاصي دارد و تفاوتي كه بين اين آب و آب‌هاي عادي وجود دارد نسبت املاح و كلسيم موجود در آن است. همچنين آب زمزم حاوي فلورايد و ضد ميكروب است و جلبك در آن رشد نمي‌كند برخلاف ساير آب‌ها كه در صورت راكد بودن مكان مناسبي براي رشد جلبك‌ها مي‌شوند و سلامت خود را از دست مي‌دهند.

در ادمه اين پست آمده است: از مهمترين معجزات زمزم اين است كه چاه آن از ابتداي پيدايش تاكنون به هيچ وجه خشك نشده است بلكه آب آن زيادتر نيز شده است و همواره نسبت املاح آن حفظ شده است و هيچ تغييري در آن رخ نداده است و برخلاف ساير آب‌ها با نگهداري آن مزه‌اش تغيير نمي‌كند.

پيرامون آب زمزم تحقيقات بسياري انجام شده است. ايمو ماسارو محقق ژاپني كه تحقيقات دقيقي پيرامون آب انجام داده و كتاب‌هاي بسياري در اين زمينه انجام ارائه داده است مي‌گويد: مولكول‌هاي آب زمزم با بقيه آب‌هاي جهان متفاوت است. بقيه آب‌ها را تغيير مي‌دهد اما خودش تغييري نمي‌كند. اگر يك قطره از آب زمزم را به ۱۰۰۰قطره از آب ديگري اضافه كنيم آن آب‌ها خواص زمزم را پيدا مي‌كنند. در آلمان نيز كنت فايز، مدير يكي از بزرگترين مراكز پزشكي در مونيخ آلمان در بررسي‌هايي فهميده است: ۲۰ دقيقه بعد از خوردن آب زمزم انرژي زيادي به جسم منتقل مي شود.

بنا بر اين گزارش، عموم علاقه‌مندان براي مطالعه محتواي اين وبلاگ مي توانند به آدرس اينترنتيwww.hoj1343.blogfa.comمراجعه كنند.

منبع: حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین